کد مطلب: ۵۸۲۰۰۹

فایزرهای وارداتی به چه کسانی می‌رسد؟

فایزرهای وارداتی به چه کسانی می‌رسد؟

به گفته مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، واکس‌های جانسون اند جانسون و فایزر وارداتی، و به عنوان دز بوستر (سوم) کادر درمان استفاده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حیدر محمدی درباره مبدا واردات توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: برای واکسن مدرنا فعلا برنامه‌ای نداریم ولی واکسن‌های جانسون اند جانسون و فایزر وارداتی مجوز مصرف اضطراری ایران را گرفته‌اند اما چون خوش قول نیستند، خیلی روی آن حساب باز نمی‌کنیم. اگر طرف خارجی به وعده‌هایش عمل کند واردات آن‌ها را خواهیم داشت.

محمدی تاکید کرد: از آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی واردات واکسن نخواهیم داشت. جانسون اند جانسون و فایزر وارداتی را از بلژیک و احتمالا آلمان تهیه خواهیم کرد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد: این واکسن‌ها به عنوان دز بوستر (سوم) کادر درمان استفاده خواهد شد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک نفر پاسخ دهد چرا همه مردم دنیا حتی مردم فلسطین حق دارند واکسن مطمن و موثر فایزر و ماردنا بزند جز مردم ایران ؟؟؟؟؟؟ چرا مردم ایران باید تحمیلی واکسن چینی بسیار ضعیف بزند که دیگر هیچ کشوری استفاده نمی کند بخاطر ضعیف بودن و همه دارن به همه سنین فایزر و ماردنا می زنند ؟ چرا با سلامتی و جان و روح روان مردم بازی می کنید ؟!!!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      چون واکسن برای سلامتی هست و اونم تشخیصش با امثال تو نیست

    • ناشناس

      نکنه تشخیصش با اونه ؟

  • انسان

    ای بابا واکسن خوب وارد کنید برا کادر درمان دگه چیه وارد کنید همه واکسن خوب بزنن تا دگه هیچکس به خاطر کرونا عزیزشو از دست نده

  • ناشناس

    با این کارتون ثابت کردید که واکسن برکت سینوفارم آستارازانکا و اسپوتنیک نسبت به این دوتا واکسن ضعیف هستن اگه مردم رو همون اول با این واکسن ها واکسینه میکردین این همه مردم مبتلا نمیشدن تا الان فقط مختص کادر درمان تزریق کنین و نکته دیگه اینکه مگه از همون اول نگفتین کادر درمان در اولویت تزریق هستن لطفا با شعور مردم کم بازی بکنین اسمش کادر درمان هست خدا میدونه این وسط به چه کسانی تزریق خواهد شد الله اعلم بذات الامور.

  • احمد رضا

    حالا که جلوی واردات واکسن های فایزر و مادرنا را به هر دلیل گرفتید و مردم را مجبور به زدن سایر واکسن ها کردید، نباید از واکسن های فایزر و مادرنا برای دوز اول و دوم کسی استفاده کنید و دوز سوم را برای همه ی مردم واکسن فایزر یا مادرنا بزنید تا هم جلوی شایعات مجدد را بگیرید و هم رعایت عدالت برای همه شده باشد. در غیر این صورت یک داستان جدیدی درست خواهد شد و با توجه به اوضاع نابسامان موجود این واکسن ها به بازار سیاه وارد شده و روح و روان مردم جریحه دار خواهد شد.

  • ناشناس

    کشتار دسته جمعی ملت ایران به دلیل واکسینه نشدن با فایزرومدرنا ننگی که هیچ موقع شسته نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه واقعا دموکراسی برکشور حاکم بود باید وارد کردن واکسن فایزر و مدرنا را میزاشتن به همه پرسی تا ملت با تصمیم خودشون بهای جون خودشون رو بپردازند نه با تصمیم یک نفر

  • ناشناس

    همین تصمیم گیری های نا مرتبط هست که باعث میشه جهان سومی باقی بمونیم

  • ناشناس

    خودشون هم اعتراف میکنن مسعود پزشکیان خودش گفت آمار بیشتر از اینهاست روزی ۱۵۰۰ نفر فوتی هست ولی کماکان نه دارو هست نه واکسن‌ درست حسابی و جالب اینکه تامین اجتماعی داروری ضد ویروسی رو که توی بیماری کرونا استفاده میشه رو از خدماتش خارج کرده .

  • ناشناس

    بدبخت تر از ملت ایران باز ملت ایرانه

  • ناشناس

    اگه قراره با واکسن حل بشه با سینوفارم هم مشکل حل میشه شرکت‌ها و موسسات خصوصی با ترساندن مردم و به تعطیلی کشاندن مشاغل مختلف تمامی مشاغل را قبضه کرده و پول هنگفتی به جیب بزنن اگه قراره کرونا تا ابد باقی بمانه پس بهتره با یه کم رعایت مسائل بهداشتی مردم برگردند سر کار وزندگیشون چون این طوری سازندگان کرونا مدلهای مختلفی را روانه بازار می‌کنند وتا ابد مردم را در خانه ها حبس میکنند