کد مطلب: ۴۹۶۲۶۳

از جدیدترین فرصت‌های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید

از جدیدترین فرصت‌های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید

نمایشگاه کار تلنت کوچ، کاریابی را به موضوعی آسان و بی دردسر تبدیل کرده است، که کارجویان می‌توانند از خانه و هر جای دیگری تنها با در اختیار داشتن لپ‌تاپ و اینترنت از غرفه شرکت‌ها به صورت آنلاین دیدن کنند و از جدیدترین فرصت‌های شغلی آنها باخبر شوند.

پیدا کردن کار دغدغه‌ای بزرگ برای تمام جوانان و افراد جویای کار بوده است، که در حال حاضر و با وجود تکنولوژی این دغدغه بسیار کم شده است.

پیشرفت تکنولوژی و فناوری، مسیر رسیدن به بازار کار و آگاهی از جدیدترین فرصت‌های شغلی برای استخدام شدن را آسان‌تر کرده است و کارجویان می‌توانند تنها با چند کلیک برای پیدا کردن شغل دلخواه خود اقدام کنند. یکی از مواقعی که حضور فناوری و تکنولوژی را می‌توانیم به خوبی حس کنیم، همین دوران همه‌گیری کرونا است.

در این دوران می‌توان با کمک ابزارها و روش‌های نوین و مفید، فرصت‌های شغلی را مشاهده کرد و حتی برای آنها رزومه ارسال کرد و برای مصاحبه آنلاین حاضر شد.

یکی از کاربردی‌ترین این روش‌ها، نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ است که به صورت فصلی برگزار می‌شود و کار کارجو در پیدا کردن کار و کارفرما در پیدا کردن افراد متخصص را راحت کرده است.

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ ، کاریابی را به موضوعی آسان و بی دردسر تبدیل کرده است، که کارجویان می‌توانند از خانه و هر جای دیگری تنها با در اختیار داشتن لپ‌تاپ و اینترنت از غرفه شرکت‌ها به صورت آنلاین دیدن کنند و از جدیدترین فرصت‌های شغلی آنها باخبر شوند. افراد متقاضی می‌توانند در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت، حسابداری و غیره اقدام به ارسال رزومه کنند و حتی قبل از هر کاری می‌توانند رزومه آنلاین خود را در تلنت کوچ بسازند.

تاکنون و از زمان آغاز نمایشگاه کار، بیش از ۱۳۰۰ رزومه ارسال شده است و ۱۸ شرکت معتبر ایرانی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در دوره‌های پیشین این نمایشگاه تعداد شرکت کننده به حدود ۷۰۰۰ نفر می‌رسید و این انتظار می‌رود که در این دوره نیز این رقم تکرار شود.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

ورود به هشتمین نمایشگاه کار آنلاین هیچ محدودیتی ندارد و هر کس می‌تواند در آن شرکت کند و شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کند. برای شرکت کافی‌ست به آدرس https://talentcoach.ir/fair/10 مراجعه نمایید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ثبت رزومه

2. ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی مورد نظرتان

3. بررسی رزومه توسط شركت‌ها

4. تایید رزومه و تعين زمان مصاحبه ویدیویی

5. حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاريخ و زمان تعين شده و انجام مصاحبه

تلنت کوچ

تلنت کوچ از وب‌سایت‌های پیشرفته در حوزه کاریابی است که به عنوان بستری برای کم کردن فاصله میان کارجو و کارفرما شناخته می‌شود و به افراد جویای کار کمک می‌کند که مسیر شغلی خود را بسازند و شغل رویایی خود را پیدا کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.