کد مطلب: ۳۸۲۷۱۰

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو از فردا

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو از فردا

ایران خودرو شرایط فروش اعتباری در رهن محصولات خود از ساعت 11 فردا 27 خرداد را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت ایران خودرو اعلام کرده است تعداد بسیار محدودی خودرو را به صورت فروش فوری تنظیم بازار به روش اعتباری در رهن شرکت این شرکت از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 27 خرداد ماه آغاز می‌کند.

بر اساس اعلام ایران خودرو فردا چهارشنبه 22 خرداد ماه طرح فروش فوری خودروهای پژو 405 و پژو پارس (LX) از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

بر این اساس، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا، فیلتر جدیدی به فیلترهای قبلی اضافه نموده است.

مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده‌اند، مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نمی‌باشند، در صورت ثبت‌نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

89000000

قواعد و نکات مهم:

* فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود. لذا ضروریست نمایندگی‌های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

* ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می‌باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

* کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

* این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امکان پذیر می باشد.

* امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم می‌باشد و امکان ثبت نام براي مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتري دوم نمایندگی امکان پذیر نمی‌باشد.

* امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال می باشد.

* ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت ir.ikco.esale امکان پذیر خواهد بود.

* مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

* مشتریان محترم پس از انجام ثبت نام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد،جهت انجام سایر مراحل انجام خرید و تحویل مدارك به شرح ذیل می بایستی به نمایندگی مورد نظر خود که در سایت انتخاب نموده است مراجعه نماید.

* امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره ( با احتساب هزینه) براي مشتری اختیاری است.

مدارک مورد نیاز:

1 .فرم قرارداد فروش رهنی (تکمیل و امضاء شده)

2 .وکالتنامه فک پلاك (پیوست بخشنامه می باشد)

3 .فرم تعهدنامه (در دو نسخه تکمیل و امضاء شده)

4 .پرینت حساب جاري صادر کننده چک (30 گردش آخر)

5 .گواهی امضاء محضري متقاضی و صادر کننده چک

6 .کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و صادرکننده چک

7 .قبض تلفن محل سکونت صادر کننده چک (آدرس، تلفن، کد پستی با آدرس و کدپستی صادر کننده چک باید یکسان باشد)

مراحل انجام کار:

1 -جهت واریز مبالغ بالای 50 میلیون تومان، مشتریان محترم می‌بایست پس از دریافت ردیف قرارداد، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو «بخش میز کار مشی» حداکثر تا پایان وقت اداری دو روزکاري بعد از ثبت نام (48 ساعت) را واریز نمایند، در غیر این صورت قرارداد مذکور غیرفعال شده و وجه به مشتری مسترد خواهد شد.

2 -مقتضی است نمایندگان محترم در خصوص متن ذیل قبل از انجام پیش ثبت نام به مشتري (صاحب چک) اطلاع رسانی نمایند:

"مشتری به ایران خودرو اختیار می دهد به منظور کسب اطلاعات مربوط به تایید اعتبار خرید تسهیلاتی خودرو، استعلامات مورد نیاز را از بانک اطلاعاتی موجود در مراجع ذي صلاح (بانک ها و موسسات اعتباري) بعمل آورد."هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون‌گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

3 -نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

4 -ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت ir.ikco.esale امکان پذیر خواهد بود.

5 -دریافت مدارک مورد نیاز و ادامه مراحل ثبت نام، منوط به دارا بودن شرایط لازم ( زمان بررسی حداقل 24 ساعت می باشد ) امکان پذیر خواهد بود.

6 -مشتریان محترم پس از تکمیل واریز وجه پیش پرداخت و انتخاب نمایندگی، جهت اعتبار سنجی و ثبت چک میبایستی به نمایندگی انتخابی خود مراجعه نماید در غیر این صورت امکان اعتبار سنجی و ثبت چک در سیستم نمایندگی میسر نخواهد بود و ضمنا"چنانچه مشتری وجه پیش پرداخت را واریز نماید ولي به ھر دلیلی اعتبار سنجی ایشان تایید نگردد وجه مشتری به حساب ایشان مسترد خواھد شد و مشتري در خصوص ثبت نام ھیچگونه ادعایي نخواھد داشت.

7 -مبلغ تسهیلات قرارداد برابر جدول پیوست طی صدور چک شخصی در وجه شرکت ایران خودرو از متقاضی دریافت خواهد شد.

8 -همزمان مدارك تکمیل شده مرتبط با دریافت تسهیلات، از متقاضی( فرم ها و مدارك نقد و اقساط مشابه گویاهای جاري بعلاوه وکالتنامه فک پلاك) دریافت می گردد.

9 -مشتري وکالت "فک پلاك و تنظیم سند رهنی" مشابه نمونه پیوست را در دفاتر رسمی براي شرکت ایران خودرو تهیه می نماید.

10 -س از انجام مراحل ثبت نام و واریز وجه و فعال سازي قرارداد، پرونده جهت انجام سایر اقدامات به نمایندگان شرکت‌های اعتبارسنج (حمایت گستر و خدمات مشاوره اي حامی ایرانیان) مطابق شرح درج شده در فرم خلاصه پرونده، مستقر در معاونت بازاریابی و فروش تحویل شود.

11 -با توجه به محدودیت این طرح، احتمال تکمیل ظرفیت وجود دارد. بدیهی است به محض تکمیل ظرفیت، ثبت نام خودروی مربوطه متوقف خواهد شد لذا ضروري است قبل از صدور چک و اخذ مدارك برابر آیین نامه مربوطه در وب سایت فروش اینترنتی ثبت نام و واریز وجه انجام گیرد.

9959595400000000000

52964590000000000

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Reza

    یک راه ديگه تا […]هاشون بفروشند