کد مطلب: ۵۱۹۸۳۰

فروش اقساطی ایران‌خودرو: فرصتی بی‌نظیر در فرنام خودرو

فروش اقساطی ایران‌خودرو: فرصتی بی‌نظیر در فرنام خودرو

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه و معتبر در امر فروش خودرو این روزها اقدام به اجرای بسته متنوعی از انواع طرح فروش اقساطی ایران خودرو کرده است که توانسته مشتریان بسیاری را هم به خود جذب کند.

فروش اقساطی ایران خودرو این روزها یکی از راهکارهای مهم و البته آسان برای خرید خودرو است. در وضعیت فعلی کشور، شمار افرادی که برای یافتن طرح‌های مطمئن فروش اقساطی ۲۰۷ و فروش اقساطی دنا پلاس ودیگر خودروها به فضای مجازی مراجعه می‌کنند بالا رفته و هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک شویم، این درخواست بالاتر هم می‌رود.

اما آیا خریدن خودرو به صورت اقساطی رویایی تعبیر شدنی و قابل تحقق است؟ ما در این مطلب قصد داریم پاسخی مستدل و مستند به این پرسش بدهیم و نکات مهمی درباره فروش اقساطی ایران خودرو را با شما در میان بگذاریم. اگر مشتاق خواندن اطلاعات مهم در این زمینه هستید و یا در پی یافتن طرح فروش اقساطی ۲۰۷ هستید و یا می‌خواهید خودروی لوکس و به روز دنا پلاس را به صورت قسطی بخرید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

image 0d7158e871d17ca3b2aae7a00649f1a9b64a47d5

پیش‌شرط ‌های شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو چیست؟

فارغ از اینکه بخواهید از کدام کارخانه ایرانی خرید داشته باشید، خرید اقساطی خودرو می‌تواند جذاب‌ترین و در عین حال ساده‌ترین راه خودرودار شدن باشد، منوط به اینکه سه نکته مهم و ضروری در آن لحاظ شده باشد. رعایت نشدن هر یک از این نکات باعث خواهد شد که این تجربه شیرین و ساده به تلخ‌ترین و البته سخت‌ترین راه برای خرید خودرو بدل شود. پس ادامه این قسمت را به دقت بخوانید.

  • در تمامی انواع مختلف طرح فروش اقساطی ایران خودرو و یا هر کارخانه دیگر، آن چه بیش از هر چیزی اهمیت دارد، زمان تحویل خودرو است. خودرویی که قرار است به صورت اقساطی به شما فروخته شود، باید به صورت آنی و فوری به شما تحویل شود تا بتوانید از سواری گرفتن آن لذت ببرید. اگر بنا باشد مبلغی بابت خرید اقساطی هزینه کنید ولی خودرو را شش ماه و یا یک‌سال بعد دریافت کنید که دیگر این طرح با برنامه‌های عجیب فروش‌ خودروسازان تفاوتی ندارد! بنابراین زیر بار آن نروید.
  • پس از تحویل فوری نکته مهم دیگری که وجود دارد مربوط به سند خودروی شماست. غالبا فروش اقساطی خورو به این صورت است که خریدار باید مبلغی در حدود نیمی از قیمت کلی خودرو را بپردازد. حال با این قیمت‌های خاص و بعضا عجیب بازار خودروی ایران، این رقم مبلغ کمی نیست و پرداخت آن باید با سندی محکم همراه باشد. مجموعه‌ طرف قرارداد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید بلافاصله سند وسیله نقلیه را به نام شما بزند تا اینگونه خیال شما به عنوان خریدار هم آسوده باشد. بنابراین توجه داشته باشید که تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار از پیش‌شرط‌های اساسی خرید خودرو به شکل اقساطی است.
  • سومین نکته مهم درباره طرح فروش اقساطی ایران خودرو و یا هر کارخانه دیگری، هم همراهی با مجموعه‌های معتبر و شناخته شده است. چنین مجموعه‌هایی هیچ‌گاه سال‌ها تجربه و اعتباری که در بازار خودرو کسب کرده‌اند را برای بد عهدی در فروش یک خودرو به شما هزینه نمی‌کنند و احتمال اینکه به تعهداتشان پایبند باشند بسیار بالاست.

بازار خودرو در ایران بازاری خاص و منحصر به فرد است، گرچه حرف و حدیث درباره این بازار زیاد است ولی نباید از حق هم گذشت که کیفیت محصولات ایرانی هم بالا رفته و امروزه خودروهای خوبی هم در جاده‌های ایران در حال تردد هستند. از جمله این خودروها پژو ۲۰۷ و دنا پلاس هستند که هم جذابیت‌های بصری دارند و هم از توان فنی قابل قبولی بهره می‌برند. خبر خوشی که در بخش بعدی می‌خواهیم به شما بدهیم این است که امکان خرید اقساطی هر دو خودروی ۲۰۷ و دنا پلاس توسط مجموعه خوشنام و معتبر "فرنام خودرو" فراهم شده است. با ما همراه باشید تا نکات مهمی در این زمینه برای شما بیان کنیم.

فروش اقساطی ۲۰۷

image cc833888b0967d7981aec00ddea37cfce1fff921

پس از استقبال گسترده ایرانی‌های از پژو ۲۰۶ ، ایران خودرو نسبت به عرضه نسخه ارتقا یافته آن، یعنی پژو ۲۰۷ اقدام کرد. این خودرو هم مثل نسل پیشین آن مورد علاقه مندان زیادی پیدا کرد. اما متاسفانه با افزایش قیمت آن رویای خریدش برای بسیاری از افراد دور از دسترس شد.

گرچه ایران خودرو طرح فروش اقساطی ۲۰۷ را مدت‌هاست که از دستور کار خارج کرده، اما برخی مجموعه‌های معتبر در امر فروش اقساطی خودرو نظیر فرنام خودرو طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته‌اند، تا علاقه مندان این خودرو بتوانند راحت‌تر به آن دست پیدا کنند.

فروش اقساطی دنا پلاس

image c8b7dd5f69eedf6d3be0598436966bec0a0ad764

سمند نخستین خودروی ملی ایران خودرو بود که حالا عمر آن در بازار ایران نزدیک به ۲۰ سال رسیده است. اما ایران خودرو به سمند بسنده نکرده و نسخه‌های بروز شده از خودروی ملی را هم ارائه داد، از جمله دنا و دنا پلاس. در این میان دنا پلاس به عنوان خودرویی با ظاهر لوکس و توان فنی قابل توجه، به خوبی جای خود را در بین خودروسواران ایرانی پیدا کرد.

از آنجا که قیمت تیپ‌های مختلف دنا پلاس، از قدرت خرید بسیاری از طرفداران آن قدری بالاتر است تقاضا برای فروش اقساطی دنا پلاس بالا رفته است. در کمال تاسف در عین این تقاضای بالا ایران خودرو تا امروز برنامه‌ای برای فروش اقساطی دنا پلاس پیش بینی نکرده است، ولی این آخر راه نیست.

خوشبختانه در کنار ۲۰۷، این روزها امکان خرید اقساطی دیگر خودروی پرطرفدار ایرانی یعنی دنا پلاس هم برای عموم مردم فراهم شده و مجموعه‌های معتبر فروشنده اقساطی ایران خودرو، برنامه فروش اقساطی دنا پلاس را هم در دستور کار قرار داده‌اند.

از کجا ماشین اقساطی بخریم؟

متاسفانه کمپانی‌های خودروساز ایرانی مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی خودرو را از دستور کار خود خارج کرده‌اند و فقط فروش فوری از طریق قرعه‌کشی انجام می دهند. بانک‌ها به عنوان عامل دیگری که می‌توانند طرح فروش اقساطی ایران خودرو و هر کارخانه دیگر را داشته باشند هم فعلا علاقه‌ای به اجرای چنین طرح‌هایی ندارند و شرکت‌های لیزینگی هم آنقدر بدعهدی و بدقولی کرده‌اند که به سراغ آن‌ها رفتن منطقی نیست. پس چاره کار کجاست؟

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه و معتبر در امر فروش خودرو این روزها اقدام به اجرای بسته متنوعی از انواع طرح فروش اقساطی ایران خودرو کرده است که توانسته مشتریان بسیاری را هم به خود جذب کند.

خرید اقساطی از فرنام خودرو متضمن رعایت هر سه نکته مهم و کلیدی ذکر شده در این مطلب است و شما می‌توانید با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو در فرنام خودرو هم خودروی خریداری شده را به صورت فوری تحویل بگیرید و هم اینکه سند و پلاک خودرو به نام شما شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خودروهای عرضه شده توسط فرنام خودرو به سایت این مجموعه مراجعه کنید و البته در کنار مشاهده طرح‌ها، اطلاعات مهمی هم درباره آن خودروها کسب کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خدمت هموطنان کلمه ارزان خاطره شده بزاریم وسط دفترخاطراتمون سنگین تره یاعلی

  • ناشناس

    وانت نیسان هم اقساطی میشود

  • فولادوند

    کافیه الان بگن خودرو قسطی میدیم اما باقیمت ۲۰ یا ۳۰ میلیون بیشتر .همه میرن صف میگیرن که ثبت نام کنن. مثل موم تو دست ایران خودرو و سایپایم هر سازی بزنن میرقصیم. مقصر خود مردمن. از ماست که بر ماست

  • ناشناس

    والاه ما یه ۴۰۵دوگانه خواستیم برا کار یا همون بهتر بگم حمالی،مادرمون به….اخرگیرمون نیومد که نیومد

  • علی قاسمی

    جدیدا مسئولین خودروسازی ترفندجدیدی برای دزدی کشف کردند.مثلا ماشین های کارخانه رابرچسب (نقص دارد)می زنندوبه قیمت پایین مثلابه مردم می فروشنددرصورتی که بنگاه هاونمایشگاهها دوست وآشنایان ویادلالان خودشونه..عده ای شب دورهم جمع می شن ونقشه ی چاپیدن جیب مردم رومی کشند.علی برکت الله.بالاخره نفرین آه مظلوم دامن شمارومیگیره مطمئن باشید

  • داریوش

    انسان با شرف ، بازیچه نمیشه

  • ناشناس

    هر کانال خبری نباید دنبال کنم دیگه

  • متین

    اخه ملت عزیز و بزرگ ایران اگه چند ماهی همین طوری از این خودرو سازای بی دین ماشین مثلا صفر نخریم چی میشه؟!!!
    فک کنید کرونا خورده به کمرمون چند ماهی رفتیم قرنطینه….
    آخه تاکی فقط میگیم آقا نخرید خانم نخرید…..خب لا مصبا تو عمل نشون بدید.نخرررررررید.نمی میرید که!!!!
    چاکر تمام ایرانیا ی بامرام
    نخرید باشه….

  • ناشناس

    با سلام ،،ما که حقوق 2میلیون و500تومن حقوق باز نشستگی داریم چطوری میتونیم خودرو بخریم خیلی هم احتیاج داریم

  • علی

    با این وضع افزایش سرسام آور قیمت ها و باز هم هجوم مردم برای خرید یعنی : ملت هنوز جا دارن !!!!