کد مطلب: ۵۲۱۳۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روش جدید فروش خودرو شب عید / تخفیف میلیونی به جای فروش قسطی!

روش جدید فروش خودرو شب عید / تخفیف میلیونی به جای فروش قسطی!

پس از پیش‌فروش با مبالغی زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بعد فروش قسطی خودروسازان، این بار روش جدید برای جذب نقدینگی مردم به سمت این بازار، تخفیف تا ۴۰ میلیون تومانی یک خودروساز است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از تشکیل صف‌های میلیونی برای خرید خودروهای پیش‌فروش خودروسازان و گرانی قابل توجه قیمت خودرو در امسال، دیگر اکنون این بازار با رکود سنگینی مواجه شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: بازار خودرو در شب عید بی‌رونق است. بوی شب عید نمی‌آید و پیش‌بینی می‌شود در هفته پایانی اسفند روند قیمت در بازار خودرو ثبات داشته باشد.

در این شرایط خودروسازان روش‌های مختلف را برای فروش خودرو خود در نظر گرفته‌اند. مثلا خودروساز بزرگ دولتی کشور وعده داده که با مشارکت در پیش‌فروش ایران‌خودرو با ۵۵ میلیون تومان صاحب خودرو شوید.

یا مدتی پیش فروش قسطی خودروسازان کلید خورد و در آن طرح، برخی شرکت‌های لیزینگ خودرو، آگهی فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو و سایپا را منتشر کرده و از تحویل این خودروها در نوروز ۱۴۰۰ خبر می‌دهند. جزئیات آن را در گزارش «فروش قسطی سایپا» بخوانید.

« تعویض خودرو کارکرده با نو » هم طرح دیگر خودروسازان بوده است که اخیرا تجارت‌نیوز در این باره نوشت: خودروهای دست دوم خود را به سایپا تحویل دهید و خودروی نو همراه با وام بگیرید. این خلاصه طرحی است که یکی از خودروسازان روی سایت فروش خود قرار داده است.

حتی از این عجیب‌تر حراج خودروهای ناقص بوده است. جزئیات آن را هم در گزارش «مزایده ایران‌خودرو و سایپا» بخوانید.

اما پس از پیش‌فروش با مبالغی زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بعد فروش قسطی خودروسازان، این بار روش جدید برای جذب نقدینگی مردم به سمت این بازار، تخفیف تا ۴۰ میلیون تومانی یک خودروساز است که خودروهای مونتاژ چینی تولید می‌کند.

شرکت خودروسازی فردا اعلام کرده که پس از اتمام ظرفیت فروش‌های ۶۰ و ۹۰ روزه کراس اوور «فردا SX5»، پیش فروش این خودرو را با موعد تحویل ۱۲۰ روزه آغاز کرده است. بر اساس اعلام معاون فروش و بازاریابی شرکت خودروسازی فردا، کراس اوور جدید این شرکت به نام «فردا SX5 » قیمت ۶۲۹ میلیون تومانی دارد که با تخفیف ویژه ۴۰ میلیون تومانی، با قیمت نهایی ۵۸۹ میلیون تومانی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد.

1 20

میزان سود مشارکت در این طرح ۱۸ درصد اعلام شده و این درحالیست که در خودروهای قسطی این میزان سود تا ۳۰ درصد هم اعلام شده است. باید دید آیا این خودروساز چینی هم می‌تواند با روش جدید خود مثل دیگر خودروسازان بخشی از نقدینگی را جمع کند؟

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین سیصد میلیونی را دوبرابر قیمت گذاری کردند و چهل میلیون تومان تخفیف گذاشتند،،واقعا جای تاسف و تعجب دارد مردم فریب این تخفیفها را نمیخورند هر وقت با شرایط اقساط بلند مدت بدون سود و بهره ماشین واگذار کردید آنموقع ادعا کنید که بازار را جذب کرده اید

  • ناشناس

    عمر مردم پای قسط و گرانی هدر رفت..وقتی محاصره نداشتن باشی هر چه بگویند باید هیچ نگفتوسکوت کرد

  • ناشناس

    اگ
    ‌‌‌‌‌‌‌اگه اینا ساربونن میدونن شترهارو کجا بیخابونن

  • ناشناس

    بدین کارتوراست خانواده هست که اسلن هیچی ماشین نداربدین به مردم چطور درب بنگاه پره ماشین دست ای دلالا ریس ایرانخودوقطع بکنین اگرراست میگین الان خودم یه خانواده ۶ نفرهستیم اسلن ماشن نداریم همه کارگریم بیشتراز۱۷ باراسم نوشیم دنفرمون درنیومدا تاکی میخین مال بدزین

  • ناشناس

    بدزین ببرین بری خودتون خانواده ۶نفرکارگر دنفرمون هرچی نوشتیم درتیومد دربنگاه پر ازکجا میاد ریس ایرانخودرو بکشی به مهاکم کی میخواد پرس بکن

  • ضد

    اگه راست باشه که معلومه مردم ایران خیلی خیلی بد بختن که پول بابت این آشغالها میدن مردم بخدا یادمه پژو ۴۰۵ بود ۱۰ میلیون آخه چطور ممکنه بعد از ۴سال بشه ۲۷۰تا۸۰میلیون دارن مردمو تیغ میزنن نخرید ماشین نخرید

  • ناشناس

    جونیم همه با آرزو گذش با آرزوی داشتن یه ۲۰۶ خدا ازتون نگذره هرچی ثبت نام میکنم اسمم در نمیاد خدا صبر داره

  • مهدی

    امیدوارم هرکی واس میهن و مملکتش زحمت میکشه و منافع ملت را منافع خودش میدونه،خدا خیرش بده و دستشو بگیره.اگه هم کسی تو این گرونی نقشی داره.با هر سمت و منسبی که باشه،خدا هیچوقت بهش روز خوش نشون نده.الهی همیشه دغدغه از زندگیش بیرون نره

  • کاربر

    چرا تخفیف طرح ویژه داخل جدولو نوشتین ۴۰۰۰۰۰۰۰
    مگه ۴۰۰۰۰۰۰۰۰نیست

  • ناشناس

    سلام دوستان گرامی
    من یک معلم هستم هرچی میخ‌ام با ۹۰میلیون یک ماشین نقدوقسطی بخرم نمیشه لطفا کمک کنید که از اول مهر با ماشین مدرسه بروم خسته شدم با اتوبوس میروم.
    تشکر از همکاری شما ….