کد مطلب: ۶۵۰۹۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تعویق طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ چقدر با بازار اختلاف قیمت دارند؟

تعویق طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ چقدر با بازار اختلاف قیمت دارند؟

شرکت بهمن موتور، قرار بود طرح فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را از فردا چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت اجرا کند اما اکنون این طرح به تعویق افتاده است. قیمت این دو محصول چقدر با بازار اختلاف دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت بهمن موتور برنامه فروش خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را که قرار بود در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت اجرا کند، به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید سعید فطر به تعویق انداخته است و تاریخ جدید را در آینده اعلام می‌کند.

قرار بود خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم از فردا به صورت آنلاین به فروش برسند. بر اساس اعلام بهمن موتور، در این طرح که تاریخ جدید آن اعلام می‌شود، فروش نقدی اعتباری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره در دستور کار قرار دارد.

فروش نیز تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. بهمن موتور به منظور عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی، رهن سند خودرو به مدت یک سال را در دستور کار قرار داده است.

دیگنیتی و فیدلیتی

دیگنیتی و فیدلیتی در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌ فروش گروه بهمن، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب خریداران می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۸۴۴ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز ۸۵۹ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین در این طرح، قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم ۹۳۵ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام ثبت‌نام در این طرح بهمن موتور نشان می‌دهد.

فروشندگان، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) را حدود ۱۸۲ و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) را حدود ۴۴۱ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه بفروش می‌رسانند.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خودرو اشغال به قیمت نجومی میفروشن….وارداتم که بستن تازه اگر مویرگی بزارن وارد شه ۴ برابر قیمت جهانیش پول میگیرن…برای بنجلهای خودشون هم صف درست کردن…..اسمشم گذاشتن تولید داخلی….فقط اگر یه خودرو ایرانی سراغ دارین نام ببرین همش منتاژه و اسم داخلی داره …….پس چرا ما که توان ساخت نداریم واردات رو ازاد نمیکنن….این خودش یعنی استعمار…….یعنی ارباب سالاری……یعنی ظلم

  • ناشناس

    تویوتا رافور صفر کیلومتر درامارات ۸۰۰ ملیون

  • مدافع حقوق سربرج

    چی میگهههه!! تا ساعت 16؟؟!! مگه داریم مگه میشه؟؟ مگه اصلا ماشین برای مصرف کننده هم داریم؟ مگه میشه تاساعت 16 ثبت سفارش کرد؟

  • ناشناس

    بازی خوبی بود اول که اومد گفتن حدود ۶۰۰ میلیون بود بعد شد حدود ۷۰۰ الانم برای جلوگیری از دلال بازی شد ۹۰۰ بعد چند ماه هم برای جلوگیری از ضرر و زیان خریداران میشه ۱ میلیارد خیلی خوبین شما خدا قوت

  • ناشناس

    حالا اصلا کلا سیستمم که باز باشه ، همه بتونن ثبت نام کنن ، بعد کو ۸۴۴ نقد که بخوای بریزی به حساب ، عالی عالی یعنی همه چی گل و بلبل ، همه چی آرام مردمم خوشالحان

  • ناشناس

    باسلام
    نکته خیلی بارز این هست که تو شیراز کافی نت ها بین حداقل ۶۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌گیرند تا با رباط یا اینترنت پر سرعت جهت دلالان ثت نام کنند و ما که مصرف کننده هستیم و ماشینی نداریم و به سختی پول فراهم کردیم سرمون بی کلاه میمونه
    واقعا اگه خبرو به گوش مسولان بهمن بر سونید تشکر میکنم ‌

  • ناشناس

    قیمت بالاست مهلت تسویه کم

  • محسن

    با نمایندگی تماس گرفتم که ازشون راهنمایی بگیرم بتونم ثبت نام کنم گفت محاله بتونی ، یه راه داره اونم اینکه ۸۰ ملیون بدی برات ثبت نام کنیم

  • ناشناس

    تمام این قیمتها بدلیل وجود رانت هستش والسلام

  • ناشناس

    از ماست که بر ماست…تاریخ…تمدن…عدل و عدالت چه مفاهیم زیبایی …دلالان چه میکنید با مردم خودتان