کد مطلب: ۳۸۱۷۹۳

جزئیات فروش فوری ایران خودرو فردا ۲۲ خرداد

جزئیات فروش فوری ایران خودرو فردا 22 خرداد

شرایط فروش فوری سه محصول ایران‌خودرو برای ساعت 11 فردا چهارشنبه 22 خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، بر اساس اعلام ایران خودرو فردا چهارشنبه 22 خرداد ماه طرح فروش فوری خودروهای پژو 405 و پژو پارس (LX) از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

گفتنی است، قیمت پژو 405 مدل بنزینی 67 میلیون و 888 هزار و 400 تومان، قیمت پژو 405 (GLX) دوگانه سوز 65 میلیون و 578 هزار و 400 تومان و قیمت پژو پارس ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود.

بر این اساس، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا، فیلتر جدیدی به فیلترهای قبلی اضافه نموده است.

مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده‌اند، مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نمی‌باشند، در صورت ثبت‌نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات بخشنامه:

1 -جهت واریز مبالغ بالای 50 میلیون تومان، مشتریان محترم می‌بایست پس از دریافت ردیف قرارداد، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو «بخش میز کار مشی» حداکثر تا پایان وقت اداری دو روزکاري بعد از ثبت نام (48 ساعت) را واریز نمایند، در غیر این صورت قرارداد مذکور غیرفعال شده و وجه به مشتری مسترد خواهد شد.

2 -هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون‌گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

3 -شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند.

4 -پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

5 -در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادها 30 درصد سالیانه (دو و نیم درصد ماهیانه)، جریمه تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

6 -شرکت در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بهای آپشنی‌های اختیاری را به مشتری اطلاع رسانی می‌نماید. (در سایت ایران خودرو نیز اطلاع رسانی شده است) بدیهی است در صورتی که پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهاي اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن براساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را خواهد داشت.

7 -نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه 2968 و 4028) مدارك مورد نیاز جهت احراز سکونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

8 -تهیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی مشتري کفایت می‌کند و چنانچه شناسنامه دارای توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم می‌باشد.

9 -ارائه کدملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداري محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت‌نام الزامی است.

10-در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتري، به هیچ عنوان امکان اصلاح وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارك خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

11 -در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

12 -لازم است نمایندگی ها در خصوص مشتریانی که اولین بار در ایران خودرو ثبت نام نموده و براي آنها شماره مشتري جدید ایجاد می‌شود و مشتریانی که شهر محل سکونت آنها با محل صدور شناسنامه مغایر می باشد تاییدیه احراز سکونت را به همراه پرونده ثبت نام مشتري به سازمان ارسال نمایند.

13-نمایندگان محترم می‌بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

14 -جهت اطلاعات تکمیلی و سوالات احتمالی در خصوص شرایط فروش، با اداره منطقه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

فوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حبیب گلکاری

    بسیار خوب

  • حبیب گلکاری

    بسیار عالی