کد مطلب: ۳۶۶۹۶۸

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت نیمه شعبان

فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت نیمه شعبان

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح فروش فوری محصولات اين گروه به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح فروش فوری محصولات اين گروه به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد و گفت: اين طرح باهدف تنظيم بازار و ادامه روند دو ماه پاياني سال گذشته صورت گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسين كاظمی طرقی، افزود: برای نخستين‌ بار در سال 98 طرح فروش فوری 20 درصد از محصولات توليدی سایپا با هدف افزايش عرضه خودرو و كنترل قيمت‌ها و همچنين پاسخ‌گويی به نياز بازار صورت می‌گيرد كه در آن، محصولات گروه ایکس 100 (سایپا 131 و سایپا 151)، گروه ایکس 200 (تیبا، ساینا و تیبا دوگانه‌سوز)، نیسان وانت تک‌سوز و دوگانه‌سوز با موعد تحويل 30 روزه عرضه خواهد شد.

به گفته كاظمي تحويل خودروهای مشتريانی كه در طرح فروش فوری اسفندماه سال گذشته ثبت‌نام كرده بودند، در حال پايان است و سایپا در اين زمينه توانست در موعد مقرر تمام خودروهايی را كه با موعد تحويل 30 روزه به فروش رسانده بود، به خريداران تحويل دهد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ادامه داد: تداوم فروش فوری و نقدی خودروهای سایپا، به‌تدريج موجب كنترل قيمت‌ها و بهبود شرايط معاملات خودرويی در بازار و رضايت مشتريان واقعي و مصرف‌كنندگان خواهد شد.

بر همین اساس علاقمندان می توانند جهت ثبت‌نام به نشانی اینترنتی www.saipagroup.ir مراجعه کنند.

گفتني است در دو ماه پايانی سال گذشته، گروه خودروسازی سایپا توانست با اجراي طرح فروش فوری و عرضه خودرو به بازار، حاشيه بازار محصولات خود را كاهش داده و قيمت‌ها را كنترل كند.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.