خبر مهم:

کد مطلب: ۳۶۸۹۹۴

فروش فوری ۲ مدل پژو از فردا

فروش فوری 2 مدل پژو از فردا

طرح تنظیم بازار فروش محصولات ایران‌خودرو با فروش 2 مدل خودروی پژو 405 بنزینی، فردا چهارم اردیبهشت از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیو ز، فروش 2 محصول ایران‌خودرو از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 4 اردیبهشت 98 با عرضه دو مدل خودروی پژو 405 بنزینی سال اجرایی می‌شود.

بر اساس اعلام ایران خودرو در راستای تنظیم قیمت خودروھای شرکت ایران خودرو در بازار، پژو٤٠٥ بنزینی (SLX) با موتو ر١٦ سوپاپ و ترمز ضدقفل و کیسه ھوای راننده و سرنشین و یورو٤ بھینه ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ به با تحویل سی روزه پیش فروش می‌شود.

پژو٤٠٥ بنزینی با ترمز ضدقفل و ایموبلایزر و کیسه ھوای راننده و سرنشین و یورو٤ بھینه نیز با قیمت ۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می شود.

در این طرح نیز افرادی که طی 18 ماه گذشته از شرکت ایران‌خودرو محصولی را ثبت نام کرده اند امکان استفاده از این شرایط فروش را ندارند.

بر این اساس هر ثبت‌نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یک‌طرفه ابطال خواهد شد، علاوه بر این در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای 18 سال نیز امکان‌پذیر است.

65432

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کریمی

    […] از روز اول که ایران خودرو اعلام فروش فوری راشروع کرده هرروز ساعت 10 صبح وار سایت فروش ایران خودرو می شوم 10ویک دقیفه می نویسد ظرفت تکمیل شده. و تا به امروز موفق به ثبت نام نشدم از هر کس هم سوال کردم گفته من راتایید کردن. چرا اینهمه مردم را سرکار میزارید[…] فقط دنبال گران کردن خودرو پیش فروش شدها میباشد وتا پایان سال 99 هم پیش فروش کرده

    • ناشناس

      والله ما هم نمیدونیم این چه مدل تکریم مشتریه
      ماشین ما چندین ماهه از موقع تحویلش گذشته هنوز دعوت نامه اش نیومده
      اگه خدای نکرده یه روز دعوت نامه اش صادر شد هم میان به قیمت روز حساب میکنن
      پشت یه وانت نوشته بود5=2×2
      زیرش هم نوشته بود کی به کیه
      حال روز امروز ایرانخودرو

  • علی داوود

    آخه شما خسته نمیشید […]