کد مطلب: ۶۵۷۰۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد/ قیمت چند است؟

فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد/ قیمت چند است؟

آرین پارس موتور فروش خودروی لاماری ایما را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این خودرو به چه قیمتی عرضه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش خودروی لاماری ایما که سال گذشته رونمایی شده بود، از سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت برای نخستین بار در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده است. عرضه این خودرو تا سه‌شنبه سوم خرداد ادامه دارد.

شرکت آرین پارس موتور، این خودرو را به قیمت ۹۸۹ میلیون تومان و به روش قرعه‌کشی، عرضه می‌کند. با توجه به اینکه لاماری ایما هنوز در بازار وجود ندارد، قیمت خرید و فروش آزاد آن مشخص نیست اما احتمالا به فراتر از یک میلیارد تومان می‌رسد.

در نخستین طرح فروش لاماری ایما ، این خودرو به دو روش فوق‌العاده و عادی عرضه می‌شود.

در روش فوق‌العاده، خریداران باید همه قیمت مصوب را پرداخت کنند و محصول را در ۹۰ روز کاری تحویل می‌گیرند. اما در روش عادی، آنها باید ۴۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به صورت پیش‌پرداخت بپردازند. موعد تحویل محصول نیز ۱۲۰ روز کاری است.

متقاضیان می‌توانند تا روز سه‌شنبه سوم خرداد، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، نسبت ثبت‌نام و انتخاب مدل خرید خود اقدام کنند. البته با وجود تاکید وزارت صمت بر فعالیت بدون اختلال این سامانه، همچنان گزارش‌هایی از مشکلات آن منتشر می‌شود.

لاماری ایما 1

1- شرایط فروش فوق‌العاده خودروی لاماری ایما لاماری ایما 2 2- شرایط فروش فوق‌العاده خودروی لاماری ایما

سطح کیفی لاماری ایما

چندی پیش، عماد جعفری، کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: این خودرو دارای موتور ۱۵۰۰ سی.سی توربور شارژ است که توان زیادی از این موتور می‌گیرد. این خودرو شتاب‌گیری بسیار زیادی دارد. گیربکس نیز عملکرد خوبی دارد.

این کارشناس در ادامه توضیح داد: اتفاقی که در نسل جدید خودروهای چینی می‌افتد این است که تعادل آنها هنگام چرخش ارتقا یافته است. خودروهای چینی جدید ترمزگیری قوی دارند.

جعفری ادامه داد: فضای داخلی کابین مثل رودری‌ها کیفیت مناسبی نداشت. با توجه قیمت آن که حدود یک میلیارد تومان است، امکانات درخور توجهی ندارد. اگرچه مدیران آرین پارس موتورز گفتند قرار است لاماری با امکانات بیشتری به بازار عرضه شود.

او گفت: موتورهای کم حجمی مثل لاماری که توان زیادی دارند نیاز به سوخت عالی دارند. اما کیفیت سوخت در کشور بسیار پایین است باید دید که در دراز مدت برای موتور توربور شارژ این خودرو چه اتفاقی می‌افتد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام،، بی تردید مثل همیشه انتقال تکنولوژی حتی بعد از سالها انجام نخواهد شد.. حداقل خدمات بعد از فروش و تضمین قطعات یدکی حتمی و قطعی انجام بشه.. بهرحال چیزیکه مشخصه،، تامین و تضمین ایجاد اشتغال برای کارگر چینی در سایه خیانت و بی کفایتی خودروساز ایرانی موضوع جدیدی نیست.. ولی شما به عنوان وارد کننده به مشتری خود خیانت نکنید و خدمات پس از فروش رو در سطح مطلوب ارائه بدید.

  • ناشناس

    قیمت برای این خودرو۲۰۰میلین هم خیلی زیاده

  • ناشناس

    این ماشین خیلی ماشین خوبی هست اگر قیمت ماشین همین بمونه و بالای ۱ میلیارد نه امکانات خیلی خوبه داره و نسبت به ماشین های ام وی ام و چری خیلی بهتره