کد مطلب: ۶۸۷۲۰۶

شمار فوتی سیلاب‌های اخیر به ۷۶ نفر رسید

شمار فوتی سیلاب‌های اخیر به ۷۶ نفر رسید

بر اساس آمار، تا این لحظه ۷۶ نفر در سیلاب‌های اخیر کشور (از اول تا دهم مرداد ماه) جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز مفقود شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ ۷۶ نفر در سیلاب‌های اخیر خبر داد و گفت: ۱۶ نفر نیز همچنان مفقود هستند.

به نقل از ایرنا ، محمد حسین نامی افزود: بر اساس آمار، تا این لحظه ۷۶ نفر در سیلاب‌های اخیر کشور (از اول تا دهم مرداد ماه) جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز مفقود شدند.

وی با بیان اینکه ۲۴ استان کشور درگیر سیل و آب گرفتگی شد، ‌تصریح کرد: استان تهران بیشترین تلفات انسانی را در سیل داشته و پس از آن استان‌های کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، ‌سیستان و بلوچستان و لرستان قرار دارند.

نامی درمورد تخریب منازل مسکونی نیز گفت: در این مدت ۲۰ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۱۳ هزار واحد به تعمیرات نیاز دارد و هفت هزار واحد نیز باید بازسازی کامل شود.

سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مرداد آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در این سیلاب ها ۲۴ استان شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی هرمزگان، همدان و یزد درگیر شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.