خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۹۷۹۷

فیلمی از درون ساختمان متروپل در هنگام ریزش

فیلمی از درون ساختمان متروپل در هنگام ریزش

تصاویر دوربین‌های متروپل نشان می‌دهد فردی شبیه به حسین عبدالباقی قبل از ریزش در ساختمان بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تصاویر دوربین‌های متروپل نشان می‌دهد فردی شبیه به حسین عبدالباقی قبل از ریزش در ساختمان بوده است.

تصاویری از ویدئوهای دوربین مداربسته متروپل آبادان قبل از ریزش به شبکه شرق رسیده که نشان می‌دهد حسین عبدالباقی، مالک ساختمان، ظاهرا تا زمان تخریب، در دفتر خود داخل متروپل حضور داشته است.

شرق مستقلا نمی‌تواند حضور عبدالباقی در هنگام ریزش ساختمان را تایید کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جهت شادی روح رفتگان بی گناه صلوات وتصلای دل بازماندگان خداوند صبر زینبی نصیبتان بفرماید مردمان خونگرم وسلحشور ابادان این سرزمین تا روز محشر مدیون شما بودن وخواهند بود جگرمون سوخت واقعا 😔😔😭😭

  • مقصودی

    متأسفانه این حوادث تلخ نتیجه و پیامدهای سوء ترویج و گسترش پدیده تقلب و دور زدن قوانین و استانداردها در جوامع است و همیشه از درون خانواده و مدرسه شروع می شود و به این خرابی ها و مصیبت ها ختم می شود . اگر کمی مسئولیت پذیری و وجدان و انسانیت در مسببین این حادثه وجود داشت کار به این جا نمی انجامید . باید با تقلب در آموزش و پرورش مبارزه اساسی کرد تا جامعه آینده روی خوشی و امنیت را به خودش ببیند .

  • مقصودی

    دنبال مقصر بودن دردی را دوا نمی کند باید از خانواده و مدرسه وجدان کاری و مسئولیت پذیری را فرهنگ سازی و نهادینه کرد .متأسفانه این حوادث تلخ نتیجه و پیامدهای سوء ترویج و گسترش پدیده تقلب و دور زدن قوانین و استانداردها در جوامع است و همیشه از درون خانواده و مدرسه شروع می شود و به این خرابی ها و مصیبت ها ختم می شود . اگر کمی مسئولیت پذیری و وجدان و انسانیت در مسببین این حادثه وجود داشت کار به این جا نمی انجامید . باید با تقلب در آموزش و پرورش مبارزه اساسی کرد تا جامعه آینده روی خوشی و امنیت را به خودش ببیند .

  • ناشناس

    این تصاویر نمیتونه چیزی رو اثبات کنه، میشه تصاویر از زمان‌های مختلف باشه که کنار هم قرار دادن، آخر فیلم که یدفه قطع شد معلوم نشد چیزی داخل اون سالن خراب شده باشه!

  • ناشناس

    الان40کارگر کشته شدن یکی در مورد کارگران و مشکلاتشان گزارش روابط تهیه نکرد ولی اگه یه کارمند یا …اگه کشته میشدن بیست سال کار میشدن

  • ناشناس

    بنده خدا خانم منشی تازه داشت دستاشو الکل میزد که یهو…😢😢😢

  • برهان

    ظاهراً در قسمت های از ساختمان جوشکاری صورت گرفته
    که همین کار باعث افزایش دمای فلز یا ستون
    و نشست چند میلی و نامتعادل شدن بار ساختمان شده
    تخریب برج های دو قلوی تجارت جهانی امریکا
    با همین مهندسی صورت گرفت

  • سارا

    خیلی جالبه اون اقای پیراهن آبی که رفت داخل اتاق عبدالباقی الان سالم و سرحاله و تو پزشکی قانونی بالای سرجنازه میاد میگه جلسه بود رفتم اتاقم عبدالباقی موند زیر اوار بعد هم مرد .. حالا این فیلم نشون میده بهمراه عبدالباقی یکجا بوده اون یکی تیکه تیکه شده ایشون سالم و سلامت جلو دوربین .. ملت ایران بیداراست .

  • ناشناس

    مگه دوربیهاسالمه؟ ساختمان ریخته! من نمی فهمم!

  • آرین

    یا خدا 😰😰 🖤🖤