کد مطلب: ۴۷۵۲۴۴

قالیشویی با کیفیت بالا شمال تهران

قالیشویی با کیفیت بالا شمال تهران

شستشو و تمیز کردن قالی یکی از پر چالش‌ترین مراحل نظافت است زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری فرش ممکن است آسیب جبران ناپذیری ببیند. از آن‌جایی که قیمت قالی این روزها بسیار زیاد است بهتر است در این حوزه از یک متخصص کمک بگیریم که از بهترین و جدیدترین وسایل برای این کار بهره می‌برد.

فرش و قالی جزء جدانشدنی خانه‌های ایرانی است و بدون استثنا، در همه خانه‌ها فرش دستباف یا ماشینی یافت می‌شود. این فرش‌ها به علت نقش و نگار گوناگون، جلوه‌ای زیبا به خانه می‌بخشد اما بعد از مدتی به علت نشست گرد و خاک یا تیرگی در اثر رفت‌وآمد، ممکن است قالی‌ دیگر جلای روز اول خود را نداشته باشد. بنابرین نظافت اساسی فرش‌ها به طور منظم، اهمیت بسیار زیادی در جلای خانه دارد.

شستشو و تمیز کردن قالی یکی از پر چالش‌ترین مراحل نظافت است زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری فرش ممکن است آسیب جبران ناپذیری ببیند. از آن‌جایی که قیمت قالی این روزها بسیار زیاد است بهتر است در این حوزه از یک متخصص کمک بگیریم که از بهترین و جدیدترین وسایل برای این کار بهره می‌برد. در ادامه این مقاله به بیان مراحل شستشوی فرش‌ها و معرفی یک قالیشویی معتبر در این زمینه می‌پردازیم.

4refd

مراحل شستشوی قالی

  • غبارگیری:

اولین مرحله در شستشوی فرش که از اهمیت بالایی برخوردار است، خاک‌گیری و از بین بردن غبار موجود روی فرش است. این کار به کیفیت شتسشو بسیار کمک می‌کند و نتیجه کار مطلوب‌تر خواهد بود.

  • تفکیک شیوه شستشوی انواع مختلف فرش‌ها:

در گذشته به دلیل عدم حضور تکنولوژی‌های مدرن و ماشین‌های اتوماتیک، افراد به تنهایی و در حیاط خانه اقدام به شستشوی فرش‌ها می‌کردند اما امروزه با سرعت گرفتن تجهیزات مدرن، کارخانه‌هایی به وجود آمده‌اندکه فرش‌ها را با ماشین‌های مخصوص و پیشرفته شستشو داده و بدون هیچ ضربه‌ای به مشتری تحویل می‌دهند.

مهم‌ترین ویژگی که یک قالیشویی خوب باید داشته باشد تفکیک شستشوی فرش ماشینی از دست‌باف و ابریشم است. نوع الیاف، جنس و رنگ به کار رفته در هر یک از فرش‌ها متفاوت بوده و استفاده از یک روش برای همه انواع فرش منجر به آسیب می‌شود.

  • استفاده صحیح از آبگیر:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بعد از قالی‌شویی فرش‌هایتان چروک شده و لبه‌های آن تا بخورد. این اشکال به علت عدم استفاده درست از دستگاه‌های آبگیر به وجود می‌آید. هنگامی که فرش خیس است نباید لول شود و در این حالت نباید آب آن کشیده شود. در قالی‌شویی توحیدی تحویل سالم و بدون عیب فرش‌های شما تضمین شده است.

uygtfc

  • درجه حرارت آب:

اگر آب بیش از اندازه داغ یا سرد باشد به بافت فرش آسیب می‌زند. برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات قالی‌شوییی به علت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، آب را به دمای کافی نمی‌رسانند و فرش را با آب بسیار سرد می‌شویند. این کار لطافت و تاروپود اولیه را نابود می‌کند. در مجموعه قالیشویی توحیدی ، هنگام شستشوی فرش به این نکته توجه کافی می‌شود. فرش و ریشه‌های آن کاملا آغشته به مواد شوینده شده و به صورت یکنواخت آب‌کشی می‌شوند.

قالیشویی توحیدی

کارخانه قالیشویی توحیدی که عضو رسمی اتحادیه قالی‌شویان است، در سال ۱۳۶۷ در تهران تاسیس شد. این قالیشویی در چهار منطقه تهران شعبه داشته و شما می‌توانید با خیال راحت شستشوی فرش یا قالی‌های خود را به این مجموعه بسپارید. این کارخانه مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شستشوی قالی در دنیا بوده و همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، تحویل بدون عیب و نقص فرش‌های شما در این قالیشویی تضمین شده است. قالیشویی توحید؛ قالیشویی کامرانیه ، قالیشویی الهیه ، قالیشویی فرمانیه ، قالیشویی شمال تهران شعبه دارد.

uiythg

این مجموعه با آموزش مداوم کادر مجرب خود، تلاش دارد تا کیفیت خدمات خود را ارتقا داده و در راستای رضایت مشتریان قدم بردارد. در این راستا ضمانت‌های اجرایی این مجموعه به شرح زیر است:

  • دریافت هزینه منصفانه طبق نرخ اتحادیه
  • استفاده از متخصصین در زمینه شستشوی انواع فرش دستباف، ماشینی یا ابریشم
  • به‌کارگیری و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قالی‌شویی
  • ارائه رسید و فاکتور به صورت شفاف و واضح
  • دریافت و تحویل به موقع فرش

این مجموعه به منظور تضمین پشتیبانی‌های خود، در صورت عدم رضایت شما مجددا فرش‌ها را به صورت رایگان شستشوی خواهد داد.

سایر خدمات قالیشویی توحیدی

مجموعه توحیدی علاوه بر شستشوی قالی‌ها، خدمات دیگری مانند مبل‌شویی و موکت‌شویی نیز انجام می‌دهد:

  • مبل‌شویی:

مبل‌شویی از جمله خدماتی است که اگر به افراد متخصص سپرده نشود منجر به آسیب زدن به مبل خواهد شد. شناخت انواع لکه‌ها مثل خون، غذا یا جوهر، شناخت مواد شوینده و شیوه شستشوی آن‌ها در لکه‌بری پارچه اهمیت دارد. متخصصان توحیدی بدون آسیب به بافت پارچه این کار را برای شما انجام می‌دهند و با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه خشکشویی مبل، آن را تمیز به شما تحویل می‌دهند.

  • موکت‌شویی:

موکت‌ها در انواع و مدل‌های گوناگونی در فضاهای مسکونی، آمفی‌تئاترها و مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد. تردد و رفت‌وآمد بسیار زیاد، منجر به آلودگی موکت‌ها می‌شود. از سویی دیگر ریختن لکه‌های مختلف مثل روغن، چای و ذرات گرد و غبار باعث کثیفی موکت‌ها می‌گردد. از این رو برای جلا دادن به موکت‌ها و احیای نمای آن‌ها بهتر است از خدمات شستشوی موکت در محل بهره بگیرید.

قالیشویی توحید خدمات شستشوی موکت در محل را به تمام تهران ارائه می‌کند. برای آسایش شهروندان این مجموعه نیروی کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌کند. این قالیشویی در چهار منطقه تهران (تهرانپارس، غرب، شرق و شمال) شعبه داشته و با شستشوی قالی‌ها در محل، شما را از قید جابه‌جایی و انتقال موکت رهایی می‌بخشد.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری:

فرش‌ها با توجه به نقش و نگار و رنگ‌های زیبایی که دارد نقش مهمی در زیبایی و جلوه خانه‌های ابرانی بازی می‌کند. فرش‌ها نیز به مرور زمان مانند سایر وسایل خانه دچار غبار و گرد و خاک شده و شتسشوی آن‌ها ضرورت دارد. مبلمان و موکت خانه نیز یکی از ارکان اساسی خانه‌های امروزی است و تمیز بودن آن‌ها جلوه خوبی به خانه می‌بخشد بنابرین اهمیت دارد که به صورت دوره‌ای و مداوم آن‌ها را به صورت اصولی آن‌ها شستشو دهیم. قالیشویی توحید که یک شرکت خدماتی آنلاین در حوزه شستشوی قالی، موکت و مبل است که با رعایت تمام نکات قالی‌شویی و تلفیق روش مدرن و سنتی، شستشوی قالی‌های شما را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. این مجموعه در چهار منطقه تهرانپارس، غرب، شرق و شمال تهران شعبه داشته و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند. شما برای سفارش آنلاین خدمات می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا با شماره‌های تماس آنان برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر تماس حاصل کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.