کد مطلب: ۲۵۸۵۳۶

قرارداد خودروسازان با پژو در کمیسیون بررسی می‌شود

قرارداد خودروسازان با پژو در کمیسیون بررسی می‌شود

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تصمیم پژو برای خروج از ایران در پلتفرم‌های سابق که در ارتباط با قراردادهای گذشته این شرکت با خودروسازان داخلی است صدق نمی‌کند.

رامین نورقلی‌پور، در خصوص خروج شرکت خودروسازی پژو از ایران به دنبال اعمال تحریم آمریکا اظهار داشت: علی رغم اینکه دولت فرانسه از برجام حمایت می‌کند و علاقه‌مند به حضور در آن است به شرکت‌های خود اعلام کرده که خود شرکت‌ها باید تصمیم بگیرند که در صحنه اقتصاد ایران حضور داشته باشند یا خیر.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های فرانسوی عمدتا خصوصی هستند، گفت: به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی پژو تصمیم به خروج از صحنه اقتصاد ایران را گرفته است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه البته موضوع خروج پژو از ایران بستگی به پلتفرم‌های مختلف این شرکت دارد، ادامه داد: تصمیم پژو برای خروج از ایران در پلتفرم‌های سابق که در ارتباط با قراردادهای گذشته این شرکت است صدق نمی‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه شرایط قراردادهای جدید خودروسازان با پژو و اینکه خروج این شرکت با قراردادهای امضاء شده مغایرت دارد یا خیر در جلسه اختصاصی کمیسیون باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: احتمالا طی هفته آینده خروج پژو از ایران در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.