کد مطلب: ۷۵۸۴۴۲

تمدید فرصت افتتاح حساب برای قرعه کشی ایران‌خودرو

تمدید فرصت افتتاح حساب برای قرعه کشی ایران‌خودرو

فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در قرعه کشی ایران خوردو تا پایان ساعت ۲۴ ، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین اخبار درباره قرعه کشی ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در قرعه‌کشی ایران‌خودرو تا پایان ساعت ۲۴، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه تمدید شد.

براساس اعلام شرکت ایران‌خودرو برای آن دسته از متقاضیانی که موفق به تبدیل حساب به وکالتی و واریز وجه (حداقل 90 میلیون تومان) نشده‌اند، تا پایان ساعت 24، روز چهارشنبه 19 بهمن ماه این فرصت تمدید شد.

بر همین اساس به‌منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخش‌نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، ایران‌خودرو هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل‌توجهی خودرو اجرا کرده است، در این طرح، چهار محصول «وانت آریسان دوگانه‌سوز»، «راناپلاس»، «سورن‌پلاس بنزینی» و «پارس با موتور XU7P» با موعد تحویل از چهارماهه تا یک‌ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است، این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کوروش

    سلام و درود بر شما
    لطفا بیایین مسئولین سه گروه ماشین در اختیار مردم قرار بدین .
    ۱.قیمت ثبت نام و قرعه کشی که الان هست
    ۲.قیمت نقدی ۲۵۰ میلیون مثلا خب برای پرشیا
    ۳.قیمت ۳۱۰ میلیون نقدی که همه اون آدمهایی که ماشین ندارن بتوانند بخرن ماشین من ۱۸ دوره ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومد الانم که حساب ۹۰ میلیونی باید چطوری صاحب ماشین بشیم لطفا کاری انجام بدین که حداقل با کد ملی هر شخص میتوانید پی گیری کنید که چه شخصی چه ماشینی داره که حق بقیه هم صنایع نشه بازم ی نطر این که حداقل دلال های ماشین داخلی نتوانند قیمت آزاد بالاتری بفروشند الان قیمت یک دستگاه پرشیا با ی ماشین چینی یکی است چرا اخه…لطفا رسیدگی کنید.
    ممنونم از لطفتون

  • ناشناس

    سلام دوستان عزیز. اگه نمی تونید ماشین رو از سایت انتخاب کنید. پس حتما باید همون حسابی که وکالتی کردین، شبا همون حساب را در پروفایل خود ثبت کنید

  • ناشناس

    تمدید کردن فایده نداره مردم استقبال نمی کنن

  • ناشناس

    دوستان يكي از حسابهاي صادراتم رو اينترنتي وكالتي كردم 90 م هم ريخته ام كار ديگه اي بوده كه من انجام ندادم چون اجازه انتخاب نمي ده و از 72 ساعت هم رد شده

  • ناشناس

    سلام ما در شانزدهوم ثبت نام کردیم و همون روز وکالتی
    کردیم و همون روز پول واریز کردیم همش خطا میگه
    هی میگه ۷۲ ساعت این چه ترفندی است

    • ناشناس

      منم همینه همش میگه 72ساعت

    • ناشناس

      منم همین‌خطا رو میزنه ۱۷ هم ۹۰ تومن رو ریختم وکالتی هم کردم

    • ناشناس

      حل شد?!

  • ناشناس

    شرکت ایرانخودرو با همکاری بانک مرکزی بدلیل ورشکسته شدن بانک خواستن با این کلک پول ملتو مجدد بریزن تو بانکها.کسی ثبت نام نکنه پول هم نریزه که اینم کلک جدیدشونه اسم کسی هم در نمیاد با این شگرد میتونن ماهها ملتو هم دنبال نخودسیاه بفرستن هم جیبشونو پول کنن هم خزانه بانک پر بشه هم کلی سود کنن وخودروهارو هم تو بورس یا آزاد میفروشن.حالا هی برید طلابفروشید بریزید تو خورجین بانک .تاخر هست سواری باید کرد….

  • ناشناس

    بله من هم زیاد تلاش کردم درحالی که ۱۵ ام حساب وکالتی باز کردم وپول هم زدم ولی باز میگه ۷۲ ساعت کاری

  • ناشناس

    ما هم حسابمون وکالتی کردیم باز میگه ۷۲ ساعت کاری دیگه نمیره تو سایت ثبت نام مردمو مسخره کردن

  • ممد

    سلام
    خواستم بدونید این خبر فیک که تو سایت سانا گذاشتید، یه ضرر مالی به ما تحمیل کرد.
    تمدید ایران خودرو تا ۱۹ بهمن!
    فردا روز نگید خدایا ما چه گناهی کردیم

  • ناشناس

    چرا دروغ گفتین ما رفتیم پول جور کردیم و چهارشنبه به حسابمون واریز کردیم هیچ خبری هم نشد و نتونستیم ثبت نام کنیم چرا با مردم اینکارو میکنید. این خبر رو گذاشتین خیلی راحت بعدش تکذیب کردین فقط بازی پول و تمام و ما مردم بدبخت که گول حرف شما رو میخوریم