کد مطلب: ۷۱۰۲۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرایط قسط‌بندی جرایم رانندگی اعلام شد

شرایط قسط‌بندی جرایم رانندگی اعلام شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که رانندگان می‌توانند تا ۲۰مهر ماه نسبت به قسط بندی جرایم رانندگی خود اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پلیس راهنمایی و رانندگی به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، تا ۲۰مهر ماه به رانندگان فرصت داده است تا با مراجعه به دفتر پلیس +۱۰ اقدام به قسط بندی جرایم رانندگی خود کنند.

این خبر را حسن ابراهیم پور، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور اعلام کرد و در ادامه تصریح کرد که قسط بندی جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت، مربوط به وسایل نقلیه توقیفی است که دارای خلافی بالای یک میلیون تومان داشته باشند.

شرایط قسط بندی جرایم رانندگی چیست؟

ابراهیم پور در این خصوص اظهار کرد: مالکان یا نمایندگان وسیله نقلیه توقیفی که صرفاً به علت شکایت تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان و تا سقف ۱۰ میلیون تومان هستند، می‌توانند از ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و با پرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.

سقف جریمه برای توقیف خودرو

در آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد که هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد. افزایش سقف جریمه برای توقیف خودرو به سه میلیون تومان در حالی انجام شد که پیش از آن، سقف مذکور معادل یک میلیون تومان بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.