کد مطلب: ۵۴۴۱۴۸

پمپ‌بنزین‌ها با قطعی برق تعطیل می‌شوند؟

پمپ‌بنزین‌ها با قطعی برق تعطیل می‌شوند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: عمده جایگاه‌های سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور هستند و قطع برق با اطلاع‌رسانی به موقع، مشکل جدی برای سوخت‌رسانی ایجاد نمی‌کند، لذا توصیه می‌شود که هموطنان در زمان مناسب جهت سوختگیری به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاطمه کاهی، با بیان اینکه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع یعنی پمپ‌‌بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه نفت گاز، الزامات و دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده که بر اساس آن موظف به تجهیز جایگاه به دیزل ژنراتورها هستند، گفت: جایگاه‌ها موظف هستند در مواقعی که قطعی برق اتفاق می‌افتد از طریق دیزل ژنراتورها برق خود را تامین کنند.

وی افزود: اما احیانا ممکن است چون تجهیزات مکانیکی هستند در برخی جایگاه ها دیزل ژنراتوری در سرویس نباشد که این مورد می‌بایست توسط مالک و مسئولین جایگاه مدیریت و برطرف شود ولی اکثریت به اتفاق جایگاه‌های عرضه سوخت مایع دیزل ژنراتور دارند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قطعی برق بیشتر مشمول جایگاه‌های سی‌ان‌جی می‌شود و با توجه به این‌که دیزل ژنراتورها نمی‌توانند برق مصرفی کمپرسورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی را تامین کنند با هماهنگی‌هایی که با شرکت توانیر صورت گرفته در ساعات پیک و در زمانی محدود برق جایگاه های سی‌ان‌جی قطع خواهد شد.

کاهی با بیان اینکه از این بابت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم، گفت: قطعا در این رابطه نیز اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه‌ها باید از جانب شرکت توانیر صورت پذیرد تا هموطنان زمان قطعی برق برای سوختگیری CNG مراجعه نکنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.