کد مطلب: ۵۱۶۷۴۲

چرا قفل‌های دیجیتال انتخاب مناسبی برای درب‌های منازل است؟

چرا قفل‌های دیجیتال انتخاب مناسبی برای درب‌های منازل است؟

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، به نوعی قفل گفته می‌شود که در بازگشایی آن از روش‌های متفاوتی همانند اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور و کارت هوشمند به جای کلید استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید، با پیشرفت تکنولوژی، صنعت قفل نیز دچار تحول اساسی شد و قفل‌های سنتی با آمدن قفل‌های دیجیتال، کم کم باید جای خود را به این قفل‌های مدرن دهند. سوال اساسی در این موضوع این است که چرا قفل‌های دیجیتال انتخاب مناسبی برای درب‌های منازل محسوب می‌شود و چرا باید آنها را جایگزین قفل‌های کلیدی نماییم. ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، به نوعی قفل گفته می‌شود که در بازگشایی آن از روش‌های متفاوتی همانند اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور و کارت هوشمند به جای کلید استفاده می‌شود. این قفل های الکترونیکی با استفاده از روش‌های ذکر شده، سعی می‌کنند امنیت را به بالاترین سطح خود برسانند و آرامش را برای افراد به ارمغان آورند.

قفل دیجیتال، یک انتخاب هوشمندانه برای درب منازل

در این قسمت می‌خواهیم به اصلی‌ترین سوال این روزهای افراد در مورد استفاده از قفل دیجیتال بپردازیم که واقعا چرا قفل‌های دیجیتال انتخاب مناسبی برای درب‌های منازل است؟

  • با قفل دیجیتال سهولت و راحتی را تجربه می‌کنید.

در مورد آسانی کار با قفل دیجیتال صحبت‌های مفصلی شده است و ما نیز نمی‌خواهیم به این موضوع ورود کنیم اما حقیقت این است که خود شما نیز می‌توانید درک نمایید که بازگشایی با لمس یک حسگر یا به کمک تلفن همراه بسیار راحت‌تر از بازگشایی به کمک کلید است؛ علی‌الخصوص در مواقعی که عجله داریم و سروکله زدن با کلید می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

  • با قفل دیجیتال، بالاترین سطح امنیت را به خود و خانواده‌تان هدیه دهید.

IMG 20210224 085950

وقتی حرف از امنیت به میان می آید، نمی‌توان امنیت قفل‌های سنتی را با قفل‌های دیجیتال مقایسه کرد. معمولا قفل‌های دیجیتال با دسترسی‌های بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره باز می‌شوند و این نکته کمک می‌کند تا هیچ شخصی بدون اجازه مالک خانه نتواند وارد حریم شخصی او شود.

  • زیبایی قفل دیجیتال را نمی‌توان از قفل سنتی انتظار داشت.

مسلما زیبایی هر محصولی می‌تواند یک ویژگی مهم برای آن قلمداد شود. قفل‌های سنتی هیچ‌گاه نتواستند به درب‌های منازل ما، زیبایی خاصی بدهند و حتی بر روی برخی درب‌های پرنقش و نگار، یک وصله ناجور محسوب می‌شوند. به همین دلیل یک نکته‌ای که در طراحی قفل دیجیتال به آن اهمیت بالایی داده شده است، زیبایی و شکل ظاهری شیک آن است و با استفاده از این قفل ها می‌توانید به زیباتر شدن درب منازل خود کمک نمایید.

  • قفل دیجیتال امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

قفل دیجیتال علاوه بر برخورداری از ویژگی‌هایی که در قسمت‌های بالاتر به آن پرداختیم، امکانات منحصر به‌فردی را در اختیار ما قرار می‌دهد که در قفل‌های سنتی به هیچ وجه دیده نمی‌شود. قفل‌های دیجیتال دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه می‌باشند و شما با استفاده از تلفن همراه، از هر مکانی که قرار دارید، می‌توانید رفت و آمد به خانه خود را کنترل کنید یا درب را از فواصل دور باز یا قفل نمایید.

این نکاتی که به آن پرداخته شد، تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های قفل دیجیتال به شمار می‌رود و اگر علاقه‌مند به مطالعه بیشتر در این باب هستید، می‌توانید اینجا را کلیک نمایید.

قفل دیجیتال قابل استفاده در چه مکان‌هایی است؟

یکی از نکات بسیار مهم در مورد قفل‌های دیجیتال، گستردگی کاربردهای آن است. قفل دیجیتال تنها شامل محیط‌های مسکونی و اداری نمی‌شود، بلکه از قفل دیجیتال می‌توان در بسیاری از اماکن که امنیت در آن حرف اول را می‌زند، استفاده نمود. نمونه‌های بسیاری از قفل دیجیتال در هتل ها ، باشگاه‌های ورزشی، شهربازی‌ها، بانک‌ها، اتاق مدیران، اتاق‌های سرور، فرودگاه‌ها و … دیده می‌شود.

قفل دیجیتال ایرانی یا خارجی؟

IMG 20210224 085919

تا به اینجای کار به آشنایی کاملی با اهمیت استفاده از قفل دیجیتال رسیدیم و متوجه شدیم که قفل دیجیتال چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهد. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که حال برای خرید قفل دیجیتال، باید از قفل دیجیتال خارجی استفاده کنیم یا اینکه باید به تولیدات کشور خودمان اعتماد نماییم.

در حال حاضر، خرید قفل دیجیتال خارجی با کیفیت، می‌تواند هزینه بسیار گزافی به همراه داشته باشد؛ زیرا نوسانات بازار ارز به شدت بر روی قیمت این قفل‌ها تاثیر گذاشته است و در این شرایط، خرید این محصول با این قیمت‌ها اصلا توجیه اقتصادی ندارد. پس بهترین تصمیم، خرید قفل دیجیتال ایرانی با کیفیت است که از هر نظر هم‌تراز و یا بهتر از قفل‌های خارجی باشد.

در این زمینه، قفل‌های هوشمند و دیجیتال گروه صنعتی تنسر لاک را به دو دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم:

دلیل اول این است که محصولات گروه صنعتی تنسر لاک، مشتریان بسیار داخلی و بین‌المللی دارد و اولین صادرکننده قفل‌های دیجیتال بیومتریک در ایران به شمار می‌رود. این نکته به وضوح بیانگر کیفیت بالای محصولات تنسر لاک است.

دلیل دوم دایره وسیع محصولات این شرکت، هم از نظر قیمت و هم از نظر کاربرد می‌باشد. محصولات تنسر لاک در زمینه‌های مسکونی و اداری، هتلی و باشگاهی عرضه شده است و افراد با بودجه‌های متفاوت خود می‌توانند از این محصولات بهره‌مند شوند.

دلیل سوم هم این است که وجود برخی از امکانات بازگشایی مانند تشخیص چهره و تشخیص خطوط کف دست، محصولات تنسر لاک را از دیگر نمونه‌های مشابه داخلی متمایز کرده است و در محصولات این شرکت، می‌توان برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در قالب یک محصول کاملا بومی مشاهده نمود.

با توجه به نکات ذکر شده در مورد محاسن قفل دیجیتال تنسر لاک، می‌توانید با خرید محصولات این گروه صنعتی، هم به تولید ملی کمک نمایید و هم از یک محصول کاملا ایرانی با کیفیت برخوردار شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.