کد مطلب: ۳۹۱۹۱۳

قيمت هيچ‌يک از محصولات سایپا افزايش نيافته است

قيمت هيچ‌يک از محصولات سایپا افزايش نيافته است

معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سايپا با استقبال از كاهش قیمت‌ها در بازار، هيچ‌گونه افزايشی در قيمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است.

معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با استقبال از كاهش قیمت‌ها در بازار، هيچ‌گونه افزايشی در قيمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسين كاظمی با اشاره به ثبات قيمت محصولات سايپا در ماه‌های اخير افزود: در حال حاضر با گذشت چند ماه از تغيير دستورالعمل قيمت‌گذاری خودرو، سایپا به عرضه محصولات خود با قيمت ثابت ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به افزايش قيمت برخی از خودروهای توليد داخل گفت: هيچ‌يک از اين افزايش قيمت‌ها مربوط به سایپا نبوده و اين گروه خود را ملزم به حفظ ثبات می‌داند.

كاظمی تصريح كرد: سایپا ظرفيت روزانه فروش فوری اعتباری محصولات خود را نيز تا حد ممكن افزايش داده تا مصرف‌كنندگان واقعی بتوانند از مزيت‌های موجود در آن استفاده كنند.

معاون بازاريابی و فروش سایپا گفت: افزوده شدن خودرو تيبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباری از ديگر اقداماتی بود كه با هدف پوشش نيازهای مختلف بازار صورت گرفت.

وي ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قيمتی روند كاهشی را تجربه می‌كند و گروه سایپا نيز با هدف كمک به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قيمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بيشتری دنبال می‌كند.

وي از بازگشت امكان اعلام قيمت‌ها در سايت‌های اينترنتی خريد و فروش كالا به سايت‌های اينترنتی خريد و فروش خودرو انتقاد كرد و خواستار خريد محصولات سایپا توسط مشتريان از طريق سايت رسمی اين گروه شد.

كاظمی افزود: سایپا به كنترل قيمت محصولات خود در بازار و از بين بردن واسطه‌گری‌ها از طريق كاهش فاصله قيمت كارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.