کد مطلب: ۵۷۱۷۸۱

کدام منطقه تهران برای اجاره‌نشینی مناسب‌تر است؟ + جدول

کدام منطقه تهران برای اجاره‌نشینی مناسب‌تر است؟ + جدول

بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار مسکن تهران، لیستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق ارزان و شهرهای اطراف تهران تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، لیستی از متوسط اجاره مسکن در برخی از مناطق ارزان قیمت تهران و شهرهای اطراف تهران به دست آمده است. با توجه به اطلاعات موجود در جدول زیر شهر جدید پرند با متوسط اجاره ۲٫۲ میلیون تومان ماهانه و منطقه سبلان ۸٫۷ میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری، ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ اجاره را در بین مناطق جدول زیر دارند.

متوسط اجاره در شهرهای پاکدشت، قرچک و بومهن در کانال سه میلیون تومان ثبت شده است که از مناطق ارزان اطراف تهران برای اجاره‌نشینی هستند.

پردیس با اجاره ماهانه ۴٫۴ میلیون و رودهن ۴٫۸ میلیون تومان ثبت شده‌اند. همچنین متوسط اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری در شهرهای قدس، اندیشه و شهریار در کانال پنج میلیون تومان اعلام شده است.

نواب و بریانک از مناطق غرب تهران و افسریه از مناطق شرق تهران با اجاره حدودی هشت میلیون تومان ماهانه ثبت شده‌اند. منطقه سبلان با متوسط اجاره ۸٫۷ میلیون تومان در بین مناطق موجود در جدول زیر گران‌ترین نرخ اجاره ماهانه را دارد.

در جدول زیر مقایسه متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق ارزان و اطراف تهران را بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

45 page 0001 4 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما مستجرها بدبخت کردید رفت

  • مسعود

    نمیدونم چرا همیشه هیچ حرفی درباره مناطق جنوب شهر مثل یاخچی اباد یا خانی ابادنو نمیزنید که از لحاظ رفاهی خیلی از مناطق شرق و غرب یا همان نواب بهترن اتفاقا کرایه های معقول تری هم دارن

  • ناشناس

    البته این قیمت ها تو بعضی شهرها غلط اند ،مثلا رودهن قیمت ها خیلی بالاتره، و بومهن خیلی پایین تر، رودهن یه واحد ۸۰ متری نوساز بیشتر از افسریه است