کد مطلب: ۳۹۱۳۰۱

صعود دلار ادامه یافت / قیمت ارز صرافی ملی ۹۸/۵/۶

صعود دلار ادامه یافت / قیمت ارز صرافی ملی ۹۸/۵/6

نرخ دلار از روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته و وارد کانال 12 هزار تومانی شده است. بر اساس آخرین نرخ اعلام شده صرافی ملی، نرخ دلار امروز نسبت به روز گذشته 100 تومان افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ دلار از روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته و وارد کانال 12 هزار تومانی شده است.

بر اساس آخرین نرخ اعلام شده صرافی ملی، نرخ دلار امروز، یکشنبه ششم مرداد ماه سال 98، نسبت به روز گذشته 100 تومان افزایش یافته و به 12 هزار و 200 تومان رسیده است.

آخرین نرخ دلار دیروز 12 هزار و 100 تومان ثبت شد.

نرخ یوروی امروز نیز با قیمت 14 هزار تومان به ثبت رسیده است.

Capture.PNG 1 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما فکر کردی با خبر بازار متشکل ارزی اتفاق می افتد خخخخخخخ

  • ناشناس

    مصوبه بسیار مهم هئیت دولت در خصوص ارزهای دیجیتال و موافقت استخراج با مجوز از وزارت صنعت همچنین پذیرش صادرات ارزهای دیجیتال نقطه عطفی در قیمت ارزهای کاغذی در ایران خواهد بود که اثرات آن میتواند قیمت ارزهای کاغذی را به شدت کاهش دهد! چشم انداز مصوبه هیئت دولت کاهش تقاضا برای خرید و نگهداری ارزهای کاغذی خواهد بود در نتیجه در آینده نزدیک میبایست شاهد کاهش چشمگیر قیمت ارزهای کاغذی باشیم .
    همچنین اعلام زمان شروع به کار بازار متشکل ارزی بعلاوه اطلاعیه مهم سازمان امورمالیاتی در خصوص شروع اخذ مالیات از خریداران و سوداگران و ذخیره کنندگان ارز خبرهای بسیاری مهمی در خصوص کاهش تقاضا سوداگرانه برای ارزهای کاغذی هستند که میتوانند اثرات قیمتی کاهشی بزرگی بر ارزهای کاغذی بگذراند ! ما شاهد سقوط قیمت ارزهای کاغذی خواهیم بود !!!