کد مطلب: ۵۳۸۳۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی

قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی

فهرستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس افزایش قیمت خودرو در چند سال اخیر، بازار خودروهای کارکرده از طرفداران بیش‌تری برخوردار شده است. بسیاری از افراد به دلیل مسائل اقتصادی و معیشتی، به دلیل وجود قیمت‌های مناسب‌تر به سمت بازار خودروهای کارکرده می‌روند.

خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی کدامند؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از ۱۲ خودروی کارکرده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس فهرست به دست آمده در این محدوده قیمتی، برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان یکی از خودروهایی است که می‌توان با این مقدار بودجه خریداری کرد.

زامیاد Z24 دوگانه‌سوز، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچبک اسپورت اکسلنت با قیمت ۲۰۹ میلیون تومان، از دیگر خودروهای ارزان‌تر در جدول زیر هستند.

همچنین خودروهای دانگ‌فنگ H30 با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس ۱۷۰۰ سی‌سی دنده‌ای با قیمت ۲۸۱ میلیون تومان، از گران‌ترین خودروهای این لیست هستند.

در جدول زیر لیست قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

1515

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به به چه قیمتهای ارزونی!