کد مطلب: ۴۳۴۰۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت انواع خودرو تیبا در کارخانه چند است؟

قیمت انواع خودرو تیبا در کارخانه چند است؟

براساس لیست قیمت منتشر شده، چهار مدل خودرو تیبا مورد بررسی هیچگونه تغییر قیمتی را ثبت نکرده‌ و همچون روز گذشته قیمت‌گذاری شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت کارخانه‌ای انواع خودرو تیبا در روز یکشنبه یازدهم اسفند ماه را در جدول‌ زیر که از قیمت‌های اعلامی ایران جیب استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.
براساس لیست قیمت منتشر شده، چهار مدل خودرو تیبا مورد بررسی هیچگونه تغییر قیمتی را ثبت نکرده‌ و همچون روز گذشته قیمت گذاری شده‌اند.

تیبا (رینگ فولادی) 43 میلیون و 460هزار تومان و تیبا (رینگ آلومینومی) 46 میلیون و 443 هزار تومان در کارخانه قیمت گذاری شده‌اند.

همچنین خودروی تیبا 2 سفید و تنوع رنگ نیز به ترتیب 51 میلیون و 360 و 51 میلیون و 603 هزار تومان در کارخانه به فروش می‌رسند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مشکی پوش

    ما بدبخت بیچارها کجا میتونیم با این قیمتها ماشین پیدا کنیم داخل بازار ۸۰ملیون ۸۱ ملیون حرف میزنن

  • مجید

    بازار خودرو در اختیار واسطه ها و دلالان قرار گرفته، روزانه میلیونی قیمت بالا میره، اختلاف قیمت کارخانه و بازار ۳۰ تا ۴۰ میلیون هست ، همه چی به کام سرمایه دار و دلال، سازمان حمایت مصرف کننده و تعزیرات و بازرسی سکوت کردند و نظاره گر هستن و گاهی فقط شعار میدن و عملا با واسطه ها که در این شرایط اقتصادی سخت نونشون تو خون ملت میزنن و میخورن ، با سکوت شان همکاری میکنن، متاسفانه بی تدبیری مدیران خودرو ساز و عدم نظارت بر خودرو ساز و بازار خودرو این آشفته بازار به وجود آورده، کارگری که دو میلیون درآمد ماهیانه داره چطور میتونه با این شرایط افزایش روزانه میلیونی قیمت خودرو کنار بیاد ؟؟؟؟؟ پراید و تیبا شده آرزو ……برای قشر ضعیف جامعه، مدیران با حقوق و پاداش چند ده میلیون هیچ وقت نمیتونه کارگری که به زحمت در خرج خوراک و مسکن روزانه مونده و شرمنده خانواده ش شده را درک بکنه ………؟؟؟؟؟ دو خودرو ساز دولتی بدون رقیب تاخت و تاز میکنن و بازار کشور در دست گرفتن ….
    به داد ملت برسید مدیران قضایی و سازمان حمایت مصرف کننده و بازرسین اصناف و تعزیرات …..
    میکنن

  • ناشناس

    قیمتها خیلی بالاست کم کم داریم برمی گردیم به ۶۰گاری سواری حسرت ماشین دودی سواری

  • ناشناس

    این قیمت ها همش الکیه. والا دیگه دهه ۵۰ نیست که مردم همه ساده بودن هر حرفی باور میکردن. چه باهال تیبا ۴۳ تومان اره. من حاضرم پراید ۵۵تومان بخرم اگه بدن. والا.

    • ناشناس

      پراید 7میلیونی چه که دوست عزیز 55بدیی اینا رو کلا باید نخرین تا در عبرت بشه واسه تولیدشون

    • ناشناس

      اینا نخرن کیا بخرن .ما ایرانی ها از اون بالا گرفته تا پایین ادمهای حرام خور هستیم و کسی به کسی رحم نمیکنه .ما ایرانی جماعت هر چقدر بهمون گران بدن خر کیف میشیم و میخریم .حقمونه که بهمون بچپونن

  • ناشناس

    جمع کنید این شرکتها اشغال رو ی ماشین خریدم شب روز در تعمیرگاه هستم حیف هزاری بدی جا ماشینا ایرانی…ایران حیف و میل شده

  • مجید

    دلال و واسطه ها بازار خودرو را کنترل و قیمت تعیین میکنن، سازمان حمایت مصرف کننده و تعزیرات و سکوت کردن و عملا با سکوت کردن با دلالان همکار شدند وقتی واردات خودرو ممنوع شود دو خودرو ساز دولتی و بدون رقیب تاخت و تاز میکنن وهر خودرو با هر قیمت روانه بازار میکنن، خیالشان راحت مصرف کننده باید بخره؟؟؟؟

  • ناشناس

    با این پولی که به ماشین پراید میدی هیچ میدونی اگه گمرک برداشته بشه میتونی بنز سوار شی

  • عمران

    اقا راهکار شما پیش من دیگه از سایپا خرید نکنید تا درس عبرت بشه کی موافقع

  • قاسمی

    پیگیری کنید .گرفتارم ماشینم الان نزدیک سه ساله هرمزگان نمایندگی سورو امیرآباد نمایندگی علوی ثبت نام کردم

  • ناشناس

    پراید های الان بدرد نمیخوره اشغاله