خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۵۲۱۱

قیمت انواع موتورسیکلت در امروز ۹۹/۳/۱۹

قیمت انواع موتورسیکلت در امروز ۹۹/۳/۱۹

در این گزارش قیمت تعدادی از مدل‌های مختلف موتورسیکلت گردآوری شده و یکی از مدل‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان‌ها از ترافیک مملو شده‌اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتورسیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل‌های پرفروش موتورسیکلت صفر کیلومتر را جمع‌آوری کرده‌ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می‌کنیم.

قیمت انواع موتورسیکلت به شرح زیر است:

مدل موتور سیکلت قیمت (تومان)
آپاچی ۲۰۰ (۱۳۹۸) ۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰
آپاچی ۱۸۰ ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
باجاج پالس NS200
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
باجاج اونجر ۲۲۰ ۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰
بنلی TNT 250 ۵۷٫۰۰۰٫۰۰۰
بنلی Leoncino 250 ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تی وی اس ویگو ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
رگال رپتور اسپایدر ۲۵۰ ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کاوازاکی نینجا Z250 ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور CDI 200 ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۲۵۰ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور اس تی آر ۲۰۰ ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام RC 200 ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام RC 250 ۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام SX-F 250 ۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام ۲۵۰ ۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰
هوندا موتور CRF 250L ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰ ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰ ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰

معرفی و بررسی کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰

کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ که توسط شرکت کویر موتور به بازار کشورمان وارد شده است، یک موتورسیکلت اسپرت نیکد خیابانی به شمار می‌رود. این محصول اتریشی با وجود قرار داشتن در یک کلاس بسیار شلوغ و پر طرفدار، شرایط رقابتی متفاوتی در بازار کشورمان دارد.

12031808 654

گیربکس کوپل شده با پیشرانه کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ نیز ۶ سرعته و از نوع غوطه‌ور در روغن است. به مدد عملکرد روان و نسبتا اسپرت این گیربکس، امکان تجربه لذت رانندگی اسپرت و پویا با کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ فراهم شده است. به دلیل وجود یک سیستم ABS دوکاناله بوش در کنار ترمز‌های BYBRE متشکل از یک دیسک ۳۰۰ میلی‌متری چرخ جلو با کالیپر ۴ پیستونه و یک دیسک ۲۳۰ میلی‌متری چرخ عقب با کالیپر تک کاناله توان توقف قابل قبولی برای نسخه‌های وارد شده کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ به بازار کشور ایجاد شده است. با وجود ماهیت اسپرت دوک ۲۵۰ زین نرم، پهن و با ارتفاع مناسب آن در عین ایجاد راحتی، باعث تسلط مناسب راننده به بخش‌های مختلف موتورسیکلت شده است.

12031809 417

طراحی ظاهری کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ متناسب با ویژگی‌های فنی آن، جذاب و جسورانه است؛ به بیانی دیگر با توجه به ویژگی‌های مختلف طراحی ظاهری، مانند باک استیل با طراحی حجیم، چراغ جلو با ظاهر چندضلعی، طرح‌های گرافیکی زیبا و همچنین خطوط شکسته و تهاجمی بدنه، می‌توان کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ را به اختصار یک موتورسیکلت شرور خیابانی توصیف کرد. اگزوز اسپرت با صدای زیبا، کیلومترشمار دیجیتال، دیلایت LED، چراغ‌های LED عقب، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلمینیومی اسپرت نیز از جمله دیگر ویژگی‌های دوک ۲۵۰ هستند.

سیستم تعلیق مورد استفاده در موتورسیکلت نیکد اسپرت کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ نیز از دو کمک فنر هیدرولیکی تلسکوپی وارونه جلو و تک فنر عقب که هر دو محصول کمپانی WP Suspension هستند، تشکیل شده است. مهندسی شاسی و تعلیق کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ خامه روی کیک ویژگی‌های فنی آن است. البته نباید فراموش کرد که کی‌تی‌ام دوک ۲۵۰ به عنوان یک موتورسیکلت نیکد اسپرت، ذاتا خشکی نهفته‌ای در سواری خود دارد که صد البته قابل اغماض است.

12031810 117

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام حدود‌یک سال‌هاست که سهام رافروختم‌اما‌پولی‌دریافت‌نکردم