خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۲۹۳۱

قیمت برق واقعی نیست

قیمت برق واقعی نیست

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که اکنون قیمت برق واقعی نیست و فاصله قیمت تمام‌شده و قیمت دریافتی از مصرف‌کنندگان زیاد است گفت: بهبود اقتصاد صنعت برق به اصلاح قیمت برق بستگی دارد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که اکنون قیمت برق واقعی نیست و فاصله قیمت تمام شده و قیمت دریافتی از مصرف کنندگان زیاد است گفت: بهبود اقتصاد صنعت برق به اصلاح قیمت برق بستگی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آرش کردی در آیین معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان بر لزوم واقعی‌سازی قیمت برق تاکید کرد و گفت: با نهادینه‌سازی الگوی مصرف درست می‌توان در رفتار مصرفی مشترکان اصلاح قیمت برق قدم برداشت.

وی با بیان این که اکنون قیمت برق واقعی نیست و فاصله قیمت تمام شده و قیمت دریافتی از مصرف‌کنندگان زیاد است، خاطرنشان کرد: بهبود اقتصاد صنعت برق به اصلاح قیمت برق بستگی دارد.

کردی همچنین با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف برق، اظهارداشت: در این خصوص پتانسیل‌های فراوانی وجود دارد.

وی با اشاره به پتانسیل صنعت برق ایران برای صادرات برق به کشورهای همسایه گفت: صنعت برق ایران اکنون به حدی از توانمندی، پایداری و کیفیت دست یافته است که می‌تواند به شبکه‌های برق کشورهای غیرهمسایه نیز متصل شود.

بهمن اله مرادی مدیر عامل جدید برق منطقه‌ای زنجان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بهمن قاضی زاده مدیرعامل فقید برق منطقه‌ای زنجان، برلزوم تلاش برای دستیابی به اهداف و چشم انداز صنعت برق تاکید کرد.

برپایه این گزارش، اله‌مرادی سابقه معاون منابع انسانی توزیع برق تهران بزرگ و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، مشاور مدیرعامل توانیر در امور خصوصی سازی، مجری طرح‌های انتقال نیرو سازمان توسعه برق و مدیرعاملی توزیع برق زنجان را در کارنامه دارد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.