خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۰۷۴۲

قیمت بلیت اتوبوس بین شهری افزایش یافت

قیمت بلیت اتوبوس بین شهری افزایش یافت

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسافربری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز 26 اردیبهشت 1402 خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز افزایش یافته است.

احمد رضا عامری گفت: قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز ۲۹ درصد افزایش یافت و با توجه به درخواستی که پیش از این به ستاد تنظیم بازار ارائه کرده بودیم قیمت‌ها تغییر کرد.

به گفته مدیر عامل اتحادیه تعاونی شرکت های مسافربری با توجه به افزایش هزینه شرکت های حمل و نقلی و با پیگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ماه ها قبل درخواست تغییر قیمت را داده بودیم.

او می‌گوید: در ایام نوروز قیمت ها ۲۵ درصد افزایش یافت که پس از اتمام سفرهای نوروزی قیمت بلیت به حالت سابق بازگشت و ۲۵ درصد کاهش یافت و هیچ شرکتی تا به امروز حق نداشت قیمت بلیت را تغییر دهد.

این درحالی است که یک ماه پیش احمد رضا عامری اعلام کرده بود که قیمت بلیت اتوبوس بین شهری کاهش یافته و افزایش نخواهد داشت.

اومی گوید: نظارت‌ها در این حوزه توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در تمامی پایانه‌ها صورت می‌گیرد و باید شرکت‌های حمل ونقلی مسافری آن را اجرایی کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه تا سر کوچه هم نمیشه رفت ، چه خبرتونه 🙁

  • راننده مسافربر

    قیمت لوازم یدکی افزایش می یابد هیچ کس اعتراضی نمی کند گازوییل سهمیه کم شده هیچ کس در روزنامه منعکس نمی کند اما افزایش کرایه را همچین می نویسند که هیچ کس حق افزایش نداردانگار راننده ها محکوم به کار هستند وانتظار خدمات بیشتر با ناوگان مدل بالا را مردم دارند