خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۳۴۴۳

قیمت تور استانبول هتل پنج ستاره چقدر است؟

قیمت تور استانبول هتل پنج ستاره چقدر است؟

شهر استانبول را در اصطلاح پلی میان دو قاره می‌ نامند. استانبول، شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه، پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی این کشور است.

شهر استانبول را در اصطلاح پلی میان دو قاره می‌ نامند. استانبول، شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه، پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی این کشور است.

این شهر زیبا همواره مقصد گردشگران زیادی بوده و هست. چه بخواهید یک دل سیر در تاریخ سیر کنید و چه به قصد خرید به سفر رفته باشید، استانبول یک مقصد ایده‌آل خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به قیمت تورهایی که با هتل پنج ستاره کار می‌کنند بپردازیم. پس اگر قصد رزرو تور استانبول و اقامت در یک هتل پنج ستاره را دارید، با ما همراه باشید.

هتل‌های استانبول

هتل‌های زیادی با قیمت‌های متفاوت در استانبول وجود دارد اما در این مقاله بنا داریم به هتل‌های پنج ستاره این شهر بپردازیم. ابتدا به سراغ تفاوت هتل‌های پنج ستاره با سایر هتل‌ها خواهیم رفت تا به شما بگوییم که دقیقا به چه علت برای هتل‌های پنج ستاره هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید.

در پاسخ به این سوال باید گفت که یک هتل در صورتی می‌تواند ۵ ستاره بگیرد که از ایده‌آل‌ترین شرایط و امکانات برخوردار باشد. این بدین معنا است که کیفیت خدمات و امکانات هتل باید در بالاترین حد استانداردهای روز جهان باشد. تخت‌ها باید بزرگ و راحت، با تشک‌هایی با بالاترین درجه کیفیت باشد. اتاق‌ها باید بسیار تمیز و زیبا باشد تا حداقل‌ این استانداردها بر آورده شود. تنوع غذا در رستوران‌ها و کیفیت آن‌ها نیز از دیگر شرایطی است که در هتل‌های ۵ ستاره مدنظر قرار می‌گیرد. وسایل و تجهیزیاتی نظیر سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… نیز از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای هتل‌های ۵ ستاره است.

پرسنل این هتل‌ها باید مؤدب، آموزش‌دیده و خوش برخورد بوده و پوششی متحدالشکل داشته باشند. امکانات تفریحی همچون سالن ورزشی، سالن بازی کودک، سالن ماساژ و اسپا، استخر، سونا و جکوزی نیز از مواردی است که باید در همه هتل‌های ۵ ستاره وجود داشته باشد.

قیمت هتل پنج ستاره

هتل‌های پنج ستاره استانبول رنج قیمتی متفاوتی دارند. اگر در فکر رزرو تور استانبول علی بابا باشید، و نخواهید بلیط رفت و یا بلیط استانبول به تهران را جداگانه بخرید، با یک نگاه به سایت خواهید دید که رنج قیمت تورهایی که هتل پنج ستاره دارند از ۱۰ تا ۳۰ میلیون است. البته این قیمت در خصوص هتل‌های خاص بالاتر هم خواهد رفت.

اما اگر به دنبال تور لحظه‌ آخری باشید این قیمت تا حد قابل توجهی کمتر خواهد شد. البته در صورتی که بلیط تهران استانبول را انتخاب کنید و بدون تور به این شهر سفر کنید باید به صورت جداگانه هتل خود را رزرو کنید. در این صورت قیمت یک شب اقامت در هتل پنج ستاره در استانبول (هنگام نشر این مقاله) از حدود ۵/۲ میلیون برای هر شب شروع می‌شود. این قیمت‌ها در فصول و ماه‌ها و حتی روزهای مختلف سال متفاوت است.

8686

بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول

هتل‌های پنج ستاره زیادی در استابول وجود دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی خواهیم نمود.

هتل شانگری لابسفروس استانبول

شانگری یک هتل لوکس با امکانات فوق‌العاده است. این هتل زیبا در قسمت اروپایی استانبول در در حوالی میدان تکسیم قرار دارد. شانگری هر امکاناتی که یک هتل فوق‌العاده می‌تواند داشته باشد را درون خود گنجانده است. از حمام ترکی و استخر گرفته تا سالن همایش و اتاق‌های بزرگ و تمیز و هر آن چه فکر کنید را در این هتل خواهید یافت. قیمت هر شب اقامت در این هتل از ۰۰۰/۵۰۰/۳ برای یک نفر شروع می‌شود که این قیمت شامل وعده غذایی نیست.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان نیز در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. این هتل با معماری جذاب خود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است قلب هر مسافری را که یک بار به آن سر بزند را خواهد ربود. امکانات و خدمات این هتل در حد بسیار عالی بوده و در رستوران آن می‌توانید طعم انواع غذاها را در خوشمزه‌ترین حالت آن بچشید. هتل دیوان یک هتل لوکس محسوب می‌شود و البته نسبت به هتل لابسفروس گران‌تر است. هر شب اقامت در آن نزدیک به نه میلیون تومان برای هر نفر هزینه در بر خواهد داشت.

8787

هتل سوماهان آن د واتر

این هتل یک هتل کوچک اما لوکس در قسمت آسیایی و محله چنگل کوی است. خدمات و برخورد پرسنل این هتل بسیار عالی بوده و فضای آن بسیار خاص محسوب می‌شود. امکانات این هتل تمام چیزی که از هتل پنج ستاره و البته دنج انتظار دارید را تامین خواهد کرد. با اقامت در این هتل یک ویو زیبا از تنگه بسفر خواهید داشت و می‌توانید زمانی از ساعات اقامت خود در هتل را به تماشای آن بپردازید و لذت ببرید.

کلام آخر

کافی است قبل از سفر خود سایت علی بابا را چک کنید تا از قیمت‌های روز مطلع شوید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین تور، بلیط‌ و هتل‌ را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نموده و از سفر خود لذت ببرید. به طور مثال کافی است به سایت علی بابا سری بزنید تا از قیمت بلیط چارتر تهران استانبول با خبر شوید یا نسبت به رزرو تور استانبول اقدام نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.