کد مطلب: ۵۷۹۸۲۲

قیمت تیگو ۵ به مرز ۸۰۰ میلیون رسید!

قیمت تیگو ۵ به مرز ۸۰۰ میلیون رسید!

قیمت تیگو ۵ IL در بازار به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو امروز ۲۲ شهریور در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت‌ داشت. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، چری تیگو ۵ IL یک خودروی شاسی‌بلند است که مدت‌هاست توسط شرکت مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در بازار به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد ۷۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم ۷۵۰ میلیون تومان است.

اما مشخصات تیگو ۵ IL چیست؟

تیگو ۵ یک خودروی شاسی‌بلند و محصول کشور چین است که از سال ۹۵ به بعد در شرکت مدیران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

اگرچه این خودرو در دسته خودروهای چینی قرار می‌گیرد اما برخی معتقدند که کیفیت مطلوبی دارد. چری تیگو ۵ یک خودروی خانوادگی محسوب می‌شود که فضای کافی برای سفرهای خانوادگی دارد. به خصوص که نمای ظاهری و داخلی این خودرو از سال ۹۷ مورد بازبینی قرار گرفت و برخی تغییرات ظاهری و امکانات رفاهی هم به این خودرو اضافه شده است.

قیمت چری تیگو ۵ IL

برخی از کارشناسان معتقدند چری تیگو ۵ رقیب مستقیم جک S۵ است.

قیمت تیگو ۵ IL امروز ۲۲ شهریور ۶۹۰ میلیون تومان بود. قیمت تیگو IE7 هم امروز ۸۸۰ میلیون تومان بود. همچنین قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد ۷۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم ۷۵۰ میلیون تومان است.

شرکت مدیران خودرو در روزهای گذشته طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای خود را اجرا کرده است که این طرح شامل فروش فوری و فروش فوق‌العاده خودرو تیگو ۵ هم می‌شد. در این طرح متقاضیان باید نیمی از مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. سپس مشخص می‌کنند که چند ماه و در چند قسط می‌خواهند قیمت خودرو را تسویه کنند. در طرخ فروش اقساطی مدیران خودرو، تحویل خودرو فوری است. اما فروش خودرو مشمول سود ۲۲ درصد می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دانشجوی دکترا

    این ماشین خیلی خوبه اگه اسم چینی روش نبود با امکاناتی که داره بالای دومیلیارد قیمتش بود

    • سعید

      خوبی شما؟! حداقل می گفتی بالای 1 میلیارد باز یک چیزی. اینطور که شما می گی ظاهرا از سانتافه هم بهتره!! بالای 2 میلیارد برای یک ماشین 140 اسبی؟!

    • ناشناس

      اره خیلی بهتر از سانتافه هست.واقعا خوش تیپ و خوش فرمون هست

  • ناشناس

    ماشین فقط شورولت کروز مدل 2020

  • ناشناس

    چشم مسئولین روشن

  • ناشناس

    تیگو ۵ عالیه از همه لحاظ یه ماشین خوب قابل قبوله.

  • ناشناس

    اصلا هم تحویلش فوری نیست!!

  • ناشناس

    من یدونش دارم ۵۰۰۰ تا کارکرده مدل ۱۴۰۰ می فروشم ۶۹۰

  • ناشناس

    میفروشم ۶۹۰

  • ناشناس

    پراید رو کیلویی 171 هزارتومن دارن به ملت قالب میکنن
    پرایدی که همه چیزش داخلیه تنها چیزی که میتونم بگم وارداتیه اون قطعات الکترونیکی داخل بردهای الکترونیکیشه که اونم همشون داخل مونتاز میشن
    چرا باید برای ساخت یه رودری یا داشبورد محتاج مواد اولیه اونوریا باشیم که با بالا پایین شدن دلار قیمت مواد خامی که از خود نفت خامی که ما داریم تولید میکنیم بالا پایین بشه درسته تورم هست گرونی هست ولی دگه 150 ملیون خدایی خیلی زیاده خیلی منه کارگر چقدر باید کار کنم تا 150 ملیون جم کنم؟
    دوتا شرکتهای خودرو سازی اگه قیمتهارو بالا ببرن کسی نمیتونه بخره اگرم بفروشه تا یه مدت تا که بازار اشباه بشه میتونه تولید ککنه و بده دست مردم مگر اینکه همینطور بازار تشنه نگه دارناگر این انحصار برداشته بشه شرکتهایی هستن که میتون خودرویی با کیفیت تر و قیمت مناسبتر بدن تو بازار

  • ناشناس

    میبینم که از وقتی زمزمه شده که تعرفه ماشین خارجی را میخواند ور دارند حول افتادند تعریف تیگو میکنند
    فقط ظاهر قشنگی داره یه بار باهاش تا شمال رفتیم وقتی پیاده شدم انگار الاق سوار شده بودم تمام بدنم کوفته شده بودتا تعرفه اش را در نداشتند بفروشید که میاد رو قیمت قبل

  • ناشناس

    من تیگو ۵ دارم بدرد نمیخوره.نه شتاب داره نه تو سربالایی کشش داره یعنی هیچ هیچ .حیف پول بز زبون