کد مطلب: ۵۰۰۵۲۹

گزارش تجارت‌نیوز از بازار خرید و فروش خط رند موبایل:

خط موبایل هم‌قیمت ۱۰ خانه! / شماره رند موبایل ۳۰ میلیارد تومان

خط موبایل هم‌قیمت 10 خانه! / شماره رند موبایل 30 میلیارد تومان

سیم‌کارت‌هایی وجود دارند که معادل 10 مسکن 100 متری تهران با متوسط قیمت اعلام شده بانک مرکزی(یعنی متری 27 میلیون تومان) ارزش دارند. شماره‌هایی که با پیش‌شماره یک آغاز می‌شود و رند هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خرید خط موبایل با پیش‌شماره یک از 10 تا 20 میلیون تومان شروع می‌شود. اگر تعداد اعداد رند بیشتر باشد قیمت هم افزایش پیدا می‌کند. هر چه اعداد رندتر، قیمت هم بیشتر.

قیمت 120 میلیون تومان و 215 میلیون تومانی برای دو خطی است که چند عدد رند دارند. اما قیمت‌ها برای شماره‌هایی است که رند آینه‌ای هستند، یا دو تایی، رند پله‌ای، رند هزارتایی، رند معمولی و ….کاملا متفاوت است.

این قیمت‌هایی است که روی سایت‌های خرید و فروش خط رند ثبت شده است. اما اگر سیم کارت گرانتری بخواهید احتمالا شما را به کارشناس وصل می‌کنند.

قیمت سیم کارت ..091211130 معادل دو میلیارد تومان است. فروشنده دیگری شماره رند مشابه دیگری را حدود یک و نیم میلیارد تومان می‌فروشد. سیم کارت صفر نیست اما در حد صفر است. یعنی زنگ‌خور ندارد. حداقل 20 سال سابقه دارد و از شماره‌های قدیمی مخابرات است. شماره واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام هم روی آن فعال نیست. فروشنده می‌گوید حداقل سه سال است که شماره را خریده و خاموش است.

1 21

اما آیا شماره‌های گرانتری هم وجود دارد؟ فروشنده سیم کارت یک و نیم میلیاردی می‌گوید این نهایت قیمت بازار است. مگر اینکه شماره خیلی خاص و رند باشد. اما برای مشتری‌های خاص شماره یک و نیم میلیارد تومانی هم کافی است.

اما فروشنده دیگری شماره سه میلیاردی دارد. می‌گوید رند‌تر است. اما شماره را اعلام نمی‌کند.

شماره‌های 30 میلیاردی

فروشنده دیگری توضیح می‌دهد تعداد شماره‌های خیلی خاص و کاملا رند چندان زیاد نیست. نهایتا 5 تا 6 شماره است. ما نداریم اما اگر باشد بین 30 تا 40 میلیارد تومان است.

این را فروشنده دیگری هم می‌گوید. 7 عدد یک یا 7 عدد دو حدود 30 تا 40 میلیارد تومان است. یعنی معادل یک خانه در مناطق یک و دو تهران است. یعنی دارندگان این سیم کارت با فروش سیم کارت خود می‌توانند یک خانه بخرند.

یا مثلا سیم کارت‌ 500 میلیونی معادل قیمت یک ماشین است. یکی از فروشندگان سیم کارت رند در حساب توییتری خود نوشته که سیم کارت رندش را 120 میلیون فروخته و یک خانه اجاره کرده است.

مخاطب دیگری نوشته که خط رندش را معادل 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند اما هنوز نفروخته‌اند. چند نفری هم می‌گویند خط رندشان را 5 سال قبل فروخته‌اند حدود 20 میلیون تومان اما الان همان شماره را یک میلیارد تومان می‌فروشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمدمحمدی

    سلام من هم شماره رنددارم ومیفروشم قیمت بدهزد باتشکر

  • علی

    سلام شماره دارم لاکاغذی بالاترین قیمت میفروشم

  • ناشناس

    سلام خط رند دارم
    سه پیش شماره

  • ناشناس

    من یه شماره رند دارم فقط 2 عدد تکراری داره … فقط عدد 3 و 0 .. به بالاترین پیشنهاد میفروشم … شماره تماس

    • علیایی

      سلام من شماره رنددارم بالاترین قیمت میفروشم زیاد کارنکرده

  • ناشناس

    سلام من یه خط با کد ۲ دارم شماره های آخرش رند اگر خواستید تماس بگیرید

    • ناشناس

      سلام من یه خط ۰۹۰۱۸۸ دارم میشه قیمت بدین؟

  • ناشناس

    سلام من یک خط روند دارم ۰۹۱۲ کلا دو تا شماره است به بالا ترین پیشنهاد میفروشم نه تلگرام وصل کرده ام نه زیاد کار کرده ام به‌اش

  • ناشناس

    یک خط روند ۰۹۱۲ دارم بعد ۰۹۱۲ فقط دوتا شماره هستند رونده روند یعنی از یک رقم هم روند تره

    • ناشناس

      رند بین‌المللی چیست؟

  • ناشناس

    سلام شماره تلفنی دارم911که با پیش شماره کلا
    شش عدد یک داره قیمت بدید از10میلیارد به بالا

  • پدر

    یک خط قدیمی ۹۱۷۱۱۸ دارم که اعداد بعدیش هم روند هست قیمتش رو میشه بهم بدید

  • ناشناس

    رند بین‌المللیرند بین‌المللی شماره رندیست که به دلیل محدود بودن و تعداد انگشت شمار از آن صحبتی نمیشود .
    در مورد انواع شماره‌های رند بسیار شنیده‌اید ولی شماره رند بین‌المللی به شماره‌ای گفته میشود که علاوه بر رند بودن ، برای تماس گیرنده از خارج از ایران هم رند محسوب شود .به دلیل تعدد و تنوع پیش شماره در اپراتورهای موجود تعداد شماره‌های رند و انواع آنها بسیار زیاد و متنوع بوده و در انتخاب آنها محدودیتی وجود ندارد . ولی بدلیل اینکه شماره کد ایران در همه شرایط فقط عدد 98 می‌باشد انتخاب شماره رند بین‌المللی فقط محدود به شماره هایی میشود که عدد 98 در آن وجود دارد ، در این بین شماره هایی که بیشترین عدد 98 یعنی سه عدد 98 را دارا هستند بیشترین ارزش را دارند که آنها تنها به تعداد اپراتورهای تلفن همراه ضربدر تعداد پیش شماره‌های آنها می‌باشد که این تعداد بسیار محدود بوده و با احتساب عدم تمایل به فروش تقریبا نا موجود میباشند و لازم به گفتن نیست که ترتیب ارزش این شماره‌ها همانند شماره‌های رند داخلی به نوع اپراتور و پیش شماره آنها بستگی دارد .

  • حسن حسنی

    سلام من یه خط رند دارم کدیک آیینه ای میفروشم