کد مطلب: ۵۹۴۶۳۷

افزایش قیمت خودروهای داخلی رکورد زد / قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان

افزایش قیمت خودروهای داخلی رکورد زد / قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان

قیمت خودرو در بازار دیروز شنبه ۱۵ آبان رکورد افزایش قیمت را شکست و پراید ۱۱۱ به ۱۵۸ میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز (۱۵آبان ماه) قیمت خودروهای خانواده پراید (نسبت به ۱۲آبان) افزایش یافته است.

در بازار شنبه ۱۵۱ پلاس رکورددار افزایش قیمت خانواده پراید است و با نوسان ۶میلیون تومانی حوالی ۱۶۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۵۱ پلاس (با افزایش ۴میلیون تومانی) حوالی ۱۷۳ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. قیمت پراید ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ نیز افزایش یافته است (۳میلیون تومان) و به ۱۵۸میلیون تومان رسیده است. همچنین تیبا هاچ بک به ۱۶۷ میلیون تومان افزایش یافت و سقف قیمتی خود را شکست.

مدل‌های مختلف پژو ۲۰۷ افزایش قیمت را ثبت کردند و ۲۰۷ اتوماتیک ۱۴۰۰ به ۴۴۷ میلیون تومان افزایش یافت.

21 page 0001 16

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه مملکتی شده هر روز یک افزایش قیمت ،چرا کسی کاری نمی کنه ، هی قیمت را آزاد و رها می کنند و بعدا یک میلیون قیمت را کاهش می دهند و بعدش میاند پوزش را می دهند و می گویند خودرو ارزان شد بابا بس است ول کنید این حقه بازیها را ، به والله مردم نجیب ایران گناه دارند رحم کنید به همدیگر تا خدا به شما رحم کند

  • ناشناس

    سلام

  • ناشناس

    جناب رییس جمهور … نمیخواهید برای قیمت خودرو کاری انجام بدید ؟ هر روز افزایش قیمت ؟!

  • ایران

    ای کاش رییس جمهور محترم ایران جناب اقای رییسی همین روزها تشریف بیاورد در رسانه ملی به صورت زنده از ایشان سوال شود که مگر شما خودتان در مورد خودرو نگفته بودید که قیمت خودرو ناعادلانه است و باید کاهش یابد،، همچنین وزیر محترم صمت و رییس محترم کمسیون صنایع مجلس هر سه تاشون این حرفو در رسانه ملی فرمودند و حالا ای کاااش در همان رسانه ملی جواب دهند که چرا حرف هر سه ما عملی نشد که هیچ گرانتر هم شد، حتما مقصر رژیم صهیونیستی اسراییل است، مرگ بر اسراییل.

  • ناشناس

    فرغون سوارها بازم برید صف بکشید برای این حلبی ها با پول پراید تو آلمان امروز ۱۶ آبان بی ام و ۲۰۱۳ بهتون میدن تا کی میخواین این آشغال ها را بخرید

  • افشار

    با سلام_ به نظر من خیلی از این روزنامه های خبری که در حال ارائه خبر به هم وطنان هستند،از عوامل شرکت های انحصاری ایران خودرو و سایپا هستند، که بصورت شایعه پراکنی و تبلیغات دروغ باعث بی ثباتی بازار خودرو می شوند،شما اگر بصورت رندم به نمایشگاه های اتومبیل مراجعه نمائید؛ به درستی متوجه این موضوع خواهید شد.

    • حامد

      کاملا درسته

  • ناشناس

    خود دولت عامل اصلی گرانیست .در همه زمینه ها.

  • ناشناس

    دولت کاری نمیکنه
    چاره فقط نخریدن مردمه

  • ناشناس

    خدا ازشون نگذره یدونه ساینا بیخود خرداد به اسممون دراومده ازاونموقع تاحالا ۲بار افزایش قیمت بهش خورده واقعا این دولت نمیخاد فکری کنه؟؟؟