کد مطلب: ۶۱۵۵۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو خارجی ریخت / پیش‌بینی قیمت خودرو خارجی تا پایان امسال

قیمت خودرو خارجی ریخت / پیش‌بینی قیمت خودرو خارجی تا پایان امسال

همراه با کاهش قیمت دلار، خودروهای خارجی در بازار نیز با کاهش قیمت مواجه شد. به گفته کارشناسان نوسانات قیمتی به نتیجه مذاکرات بستگی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان کاهشی شدن قیمت دلار خودروهای خارجی در بازار ایران با نوساناتی مواجه شد.

فیروز نادری، فعال بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: از زمانی که اخبار خوبی از مذاکرات وین به گوش رسیده است قیمت دلار کاهش یافت. در نتیجه کاهش قیمت دلار بازار خودروهای خارجی نزولی شد.

او افزود: اما درحال حاضر خریدار واقعی در بازار نیست و همه فروشنده هستند. مردم منتظر کاهش قیمت بیشتر هستند و برای خرید خودروهای خارجی دست نگه داشته‌اند.

8cf7abef189047bbb557377d25cbb9b8 0001 scaled

پیش‌بینی قیمت‌ها در پایان سال

این فعال بازار خودرو در مورد پیش‌بینی قیمت خودروهای خارجی تا پایان سال گفت: اگر روند مذاکرات وین مثبت باشد و خبرهای خوبی از این مذاکرات منتشر شود، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ قیمت این خودروها روند نزولی خود را حفظ کنند و بازار با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آدم عاقل پولشو حیف و میل نمیکنه

  • اوستا حاجی

    شما هم با این مذاکراتتون چند سال مردم سرکار گذاشتین
    یه روز ۵۰میلیون میره بالا نهایتا ۲تومن ریزش

  • ناشناس

    اگر مردم قدری متحد بودند هرگز مافیای خودرو نمی توانست جیب آنها را خالی کند.

  • ناشناس

    به همین خیال باشید
    ارزون میشه
    مثل جک میمونه

  • ناشناس

    بهترین عیدی ریزش قیمت خودروهای داخلی تا ۵۰ درصد
    ریزش خودروهای خارجی تا ۷۰ درصد مردم ایران
    شکست بزرگ دلالان دلار و کاسبان تحریم را تبریک میگویند

    • کاربلد

      عقب افتاده

  • ناشناس

    قیمت جهانی برای کشوری است نه تنها انرژی نمی فروشد بلکه سالانه دها وحتی صدها ملیارد دلار انرژی وارد میکند نه کشور ما که روی انرژی خوابیده وایا مردم جهان درامدی ریالی بی ارزشدارند یادر امدمعادل دها برابری دلاریدارند

  • ناشناس

    تابحال نمیدونستم تندر 90 و ام وی ام 315 خودرو خارجی محسوب میشن!یا اشتباهی در لیست قیمتی فوق شده یا اینکه خودرو نویسنده یکی از این ماشیناست و آوردن این خودروها در لیست خودروهای داخلی را کسرشان میدونستن که در لیست خارجی ها درجش کردن! یادم هست یکی از همکارام براساس تبلیغ همکارش میخواست جک بخره بهش گفتم خوب با این قیمت چرا چینی میخری برو سیمبال بردار که با همون قیمت یه خودرو فرانسوی فول داشته باشی! بعدش اون همکار که جک رو تبلیغ میکرد با من بد شد. بعدا فهمیدم ماشین دامادشون جک بوده و خوب حرفهای من و انتقاد از ماشین چینی رو توهین به خودش حساب کرده بود!!!

  • حسن

    به نظر من دولت بهترین گزینه را انتخاب کرده یک ماشینهای با کیفیت وارد میشود برای محیط زیست وآلودگی بسیار تاثیر گذار است دوم در آمد خوبی برای کشور است چون پول زیادی در جامعه سرگردان سوم باز هم درآمده خوبی بخاطر اینکه مالیات خوبی میشه گرفت باز هم به نفع کشور بنظر من به جای ۵۰هزار ماشین ۱۰۰هزار وارد بشه قطعا همه سود خواهند کرد آنهایی هم که نمی توانند بگیر قطعا به آنها هم سود خواهد رسید واقعا ماشینهای داخلی ارابه مرگن