کد مطلب: ۴۱۷۴۸۵

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۲۷

گرانی به بازار خودرو برگشت / افزایش قیمت ۲ میلیونی دنا در یک روز+جدول

گرانی به بازار خودرو برگشت / افزایش قیمت 2 میلیونی دنا در یک روز+جدول

بازار خودرو طی یک روز مجددا دچار نوسان شده و 15 خودرو از 45 خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه امروز نوسان داشتند.این در حالیست که روز گذشته تنها دو خودرو نوسان قیمت داشتند.امروز بیشترین افزایش قیمت را دنا تیپ 2 داشته و با دو میلیون تومان نوسان به مرز 163 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه 27 آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بازار خودرو طی یک روز مجددا دچار نوسان شده و 33 درصد از 45 خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه امروز نوسان داشتند. بیشترین افزایش قیمت را در بازار خودروی امروز، دنا تیپ 2 داشته و با دو میلیون تومان نوسان به مرز 163 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

در مقابل بازار خودرو برخلاف روز گذشته کاهش قیمت کمتری را تجربه کرده و تنها چهار خودرو (معادل 9درصد) کاهش قیمت 400 تا 700 هزار تومانی را شاهد بوده‌اند.

با وجود این، ثبات قیمت خودروها از 40 درصد دیروز به 58 درصد رسیده است و در میان ۴۵ خودرو مورد بررسی این گزارش، 26 خودرو نوسان قیمتی نداشتند.

Screenshot 28

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار ۱ Screenshot 29 آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار ۲ Screenshot 30 آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه جوری میگید گرانی به بازار خودرو بگشت انگار کاهش قیمتی بوده و یا چند سالیه قیمتها ثابته.تا بوده همین بوده

  • ناشناس

    ما که ارزانی ندیدم ۴۰۵ ۸۲ملیون