کد مطلب: ۵۷۶۳۷۰

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

فهرستی از خودروهای کارکرده در محدوده ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

فهرستی از خودروهای کارکرده در محدوده ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خودرو در بازار، لیستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خودروهای کارکرده در بازار خودرو، فهرستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.

بر اساس آن خودرو دانگ فنگ H30 با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای ۳۱۶ میلیون تومان و خودروهای پژو ۲۰۷i اتوماتیک و ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت اکسلنت با قیمت ۳۲۲ میلیون تومان معامله می‌شوند.

قیمت خودروهای برلیانس H330 اتوماتیک ۳۴۶ میلیون تومان، دنا پلاس تیپ ۲ توربو ۳۵۵ میلیون، ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت ۳۵۸ میلیون تومان و بسترن B30 با قیمت ۳۸۲ میلیون تومان بت شده‌اند.

خودروهای جک S3 اتوماتیک با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان و ام‌وی‌ام X33 S اسپرت با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان در کنار خودروی چانگان CS35 (مونتاژ) با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان در بین خودروهای جدول زیر قیمت بالاتری دارند.

در جدول زیر تعدادی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

45 page 0001 4 2

قیمت خودرو کاهش یافت

در بازار روز دوشنبه قیمت خودروهای داخلی با یک روند نزولی همراه بود و بسیاری از خودروها با روند کاهشی همراه بودند. تعداد زیادی از خودروها همچون خودروهای گروه پراید، پژو، تیبا و دنا کاهش قیمت یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کردند. این نزول قیمت در بازار در حالی رخ داد که بازار خودروهای داخلی در یک ماه و نیم گذشته افزایش قیمت یک تا پنج میلیون تومانی را ثبت می‌کرد.

بسیاری از خودروها در یک ماه گذشته نزدیک به ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ در اواسط تیر حدود ۱۴۰ میلیون تومان اما در تازیخ امروز ۹ شهریور با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو پزو ۲۰۶ تیپ پنج در تاریخ ۹ تیر ۲۶۶ میلیون تومان و در تاریخ ۹ شهریور ۳۰۸ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان ثبت شده است که این خودرو در تاریخ ۹ تیر با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان ثبت شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امید

    مردم نون ندارند بخورند شما میگی خودرو
    هر خودرو 20ملیون افزایشی
    1ملیون کاهش
    عدالت
    ما بدبختا دیگه هیچوقت خودرو نمیتونم خریم

  • ناشناس

    من نمی دونم اینها که این قیمن ها را برا خودروهای داخلی میزنن تو ایران زندگی میکنن یا خارج از ایران ، به نظر شما عزیزان ی کارمند حقوق بگیر با هاهی مثلا شش میلیون چطور میتواند این قیمت ماشین بخرد خدا به عقل بدهد

  • ناشناس

    ماکه اداعا میگنیم خود کفا هستیم چرا بعد از تحریم اینهمه اجناس از مواد خوراکی تا وسیله نقلیه گران شده جای تامل دارد