کد مطلب: ۴۳۶۹۳۰

رییس اتحادیه پلاستیک تهران پاسخ داد:

قیمت دستکش لاتکس در بازار چقدر است؟

قیمت دستکش لاتکس در بازار چقدر است؟

رییس اتحادیه پلاستیک تهران می‌گوید: قیمت هر عدد دستکش نایلونی دو هزار تومان و قیمت دستکش لاتکس به 75 هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه پلاستیک تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت دستکش یک بار مصرف چقدر شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: با شیوع ویروس کرونا تقاضا برای خرید دستکش‌های پلاستیکی از سوی مردم افزایش یاقته است، پیش از این دستکش‌ها در واحدهای صنفی تلنبار و به طور کیلیویی فروخته می‌شد اما حالا کار به جایی رسیده است که دستکش‌ها به شکل محدود فروخته می‌شود.

سید رحیم مقیمی اصل در ادامه افزود: قیمت هر عدد دستکش نایلونی دو هزار تومان و قیمت دستکش لاتکس به 75 هزار تومان رسیده است. در حالی که مواد اولیه این صنعت تمام و کمال در داخل کشور تولید می‌شود و نباید قیمت‌ها به یک باره چند برابر شود.

او اظهار کرد: در توزیع دستکش پای یک عده دلال به میان آمده از این رو قیمت این کالاها در زمان بحران گران شده است. توصیه ما به مردم این است که مردم به سمت خرید دستکش یک‌بار مصرف هجوم نبرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ?????????

  • یارا

    اخه این چه وضعشه !! چرا باید اینقدر گرون شه

  • ناشناس

    مردم دستکش نخرند؟ منی که پزشک هستم دستکش لاتکس دارن چهار و نیم برابر قیمت قبل از کرونا بهم میفروشن اونم دو الی سه جعبه. توی فاکتور بجای دستکش یه کالای گرون تر مینویسن که بعدا مدرکی دست مانباشه که فلان زمان به قیمت چهار و نیم برابر دستکش به ما میفروختن. آیا این نشون نمیده که قیمتها با اینکه اواخر تیرماه هستیم بعد از ۴ ماه جولان دادن این دلال ها هیچ نظارتی که نشده هیچ. اقدامی صورت نگرفته. ظاهرا مال حرام به ذائقه همه شون خیلی خوش و دلچسبه. حتی همین آقا.
    ۷۵ هزار تومن؟!!!!!!قبل از کرونا ۲۵ هزار تومن بود… الآن دارن ۱۳۵ هزار تومن فاکتور میزنن به اسم کالای دیگه ای..‌.