کد مطلب: ۶۲۹۶۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت/ کاهش قیمت در معاملات فردایی!

دلار به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت/ کاهش قیمت در معاملات فردایی!

قیمت دلار در بازار آزاد امروز اول اسفند ماه به کانال ۲۵ هزار تومان سقوط کرد. البته دقایقی بعد دلار دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان برگشت و مجددا این کانال را از دست داد. آیا دلار در کانال ۲۵ هزار تومان می‌ماند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مذاکرات وین تاثیر نوسانی خود بر قیمت دلار را آغاز کرده است. قیمت دلار امروز او اسفند ماه در کانال ۲۵ و ۲۶ هزار تومان در رفت و آمد بود. اگرچه قیمت دلار امروز در ساعاتی از روز به ۲۵ هزار ۸۸۰ تومان هم رسید، اما دوباره به سمت ۲۶ هزار تومان حرکت کرد. اما در این کانال پایدار نبود.

در زمان تنظیم این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان رسید. قیمت دلار فردایی در برخی از کانال‌ها همچنان روند نزولی دارد و به ۲۵ هزار و ۸۲۰ تومان هم رسیده است.

قیمت دلار هرات از روز پنج شنبه وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد و امروز اول اسفند ماه، قیمت دلار هرات ۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان است.

به نظر می‌رسد که نزدیکی به زمان اتمام مذاکرات روند دلار در بازار را نزولی کرده است. برخی می‌‌گویند معامله‌گران دلار در انتظار کاهش قیمت بیشتر دلار هستند و به همین دلیل فروش دلار در بازار افزایش پیدا کرده است.

کاهش قیمت دلار ادامه دارد؟

ورود دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی در حالی رخ داده که حداقل ظرف شش ماه گذشته قیمت دلار به این محدوده نرسیده بود. حالا با نزدیک شدن به زمان پایان مذاکرات، کف قیمت دلار شکسته و در دو روز گذشته وارد محدوده قیمتی جدید شده است.

اما کاهش قیمت دلار تا کجا ادامه دارد؟ گزارش‌ها و تحلیل‌های ارزی می‌گوید در صورت انتشار اخبار جدیدتری از مذاکرات، روند کاهشی قیمت دلار ممکن است ادامه‌دار باشد. اما کارشناسان می‌گویند دلار دو کف مقاومتی دارد که باید دید این دو کف را هم از دست می‌دهد یا نه.

در ادامه بازار، اگر دلار به کانال ۲۶ هزار تومان بازگردد به این معناست که دلار خانه جدید خود را پیدا کرده و فعلا قصد ندارد کانال ۲۶ هزار تومان را از دست بدهد.

کف حمایتی جدید قیمت دلار کجاست؟

اما قیمت دلار فردایی در برخی از کانال‌ها همچنان در کانال ۲۵ هزار تومان است. در برخی از کانال‌ها قیمت دلار فردایی به ۲۵ هزار و ۸۲۰ تومان رسیده است. عددی که نشان می‌دهد معامله‌گران همچنان به کاهش بیشتر قیمت دلار امیدوار هستند.

اما دلار برای ریزش بیشتر، باید دو کف حمایتی دیگر را هم از دست بدهد. اگر دلار در ادامه روند نزولی خود، کف ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست بدهد، به این معناست که ریزش قیمت بیشتر در راه است و باید منتظر کاهش قیمت بیشتر دلار بود.

کف قیمتی دیگر دلار، ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان است. البته تحلیلگران ارزی می‌گویند رسیدن قیمت دلار به این دو کف کار آسانی نیست. چون در چند ماه گذشته قیمت دلار به این ارقام نزدیک هم نشده است. از طرف دیگر، قیمت دلار در بودجه سال آینده ۲۳ هزار تومان است و رسیدن قیمت دلار به این اعداد و یا زیر ۲۳ هزار تومان به معنای کسری بودجه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار را گفتند تحریم به این قیمت افسانه ای برد
    اگر تحریم بر داشته شود باید در حد ۶ الی ۷ تومن شود وگرنه قابل قبول نیست دست کم باید یک کارگر بتواند دو سکه تمام بهار در ماه حقوق بگرید حالا ببین دلار باید چقدر بشود تا بتواند چنین کاری بکند

  • خزر

    خدا بزرگ و

  • کوروش کبیر

    دولت خودش بزرگترین مشکل هستش. دلال بزرگ خود دولت هستش. تا دولت به فکر زدن جیب مردم هستش، هیچی درست نمیشه. لطفا منتشر کنید.

  • ناشناس

    چرا جو میدی کسری بودجه با دلار زیر۲۳ نخواهیم داشت چون بودجه سال اینده بر اساس نفت نبوده یا حداقل نفت با بشکه ۳۵ دلار بوده الان که نفت ۱۰۰ دلاره حدودا . کسری بودجه نداریم دلالی نکن و جو نده

  • ناشناس

    انشالله میاد پایین زیر ۱۰

    • ناشناس

      انشالله که بیاد
      ولی برادر با انشالله ماشاالله که چیزی درست نمیشه کف دلار ۲۲ هست

  • ناشناس

    دلار هم بیاد اجناس پائین نمیادش خب امان از دست این دلال ها

  • محمد

    تا عید بالای ۲۷ میرسد چو ن همه بلوف است وتآ۲۸ خواهد رسید

  • ناشناس

    دلار را یک ماه بد زیر ۲۰ ببینید

  • ناشناس

    خیر

  • امیر

    بله ممکنه یه روزی دلار برسه به کانال 23000 یا شایدم 4000 !
    ولی سن که با هزاران افسوس و حسرت و غم رسید به 30 سال و 40 سال دیگه بر نمیگرده به کانال 18 سال.