کد مطلب: ۴۹۳۳۸۹

آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع امروز ۲ آذر چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع امروز 2 آذر چقدر بود؟

در اولین روز آذرماه، معاملات دلار کاهش محسوسی داشت؛ کمتر معامله‌گری حاضر به فروش بود و افراد کمی در موقعیت خرید قرار می‌گرفتند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع بازار امروز یکشنبه دوم آذرماه 99 چقدر بوده و چه سیگنال‌هایی از اخبار رسمی برای این بازار قابل مشاهده است؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در اولین روز آذرماه، معاملات دلار کاهش محسوسی داشت؛ کمتر معامله‌گری حاضر به فروش بود و افراد کمی در موقعیت خرید قرار می‌گرفتند.

درحالی‌که معامله‌گران بزرگ تمایلی برای ورود به بازار نداشتند، معامله‌گران کوچک که عمدتا به دید کوتاه‌مدت خرید و فروش می‌کنند، وارد بازار شدند و توانستند کمی قیمت‌ها را از کف روز پنج‌شنبه بالاتر بیاورند.

روز شنبه در بازار ارز، دلار توانست به بالای مرز ۲۶ هزار تومانی بازگردد و با ۱۵۰ تومان رشد روی عدد ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان قرار بگیرد.

به گفته فعالان، به‌دلیل تعطیلی واحد‌های خرید و فروش سکه و طلا، حجم خرید و فروش در این بازار بسیار کاهش پیدا کرده بود. در فضایی که حجم معامله کاهش پیدا کرده بود، گروهی از افراد با معاملات محدود، قیمت‌ها را دچار تغییرات محدودی کردند. البته بیشتر این معاملات در فضای مجازی یا در حاشیه بازار انجام می‌شد و خرید و فروش‌های رسمی بسیار محدودتر بود.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا دربدر نشدین دلار رد کنید از ما گفتن بود

  • ناشناس

    بعد از تعطیلات دلار زیر 21000 تومان از تعطیلات لذت ببرید.

  • بهزاد

    زودتر بفروشید دلار تا ۹تومن پایین میاد سکه هم تا ۲تومن میاد پایین ولی برنج و گوشت ومرغ و کالای اساسی تا ۱۰برابر گرون میشه

  • ناشناس

    مردم نترسید تا بورس هست دلار به ۴۰۰۰۰ تومن هم میرسه

  • ناشناس

    ای مردم نترسید تا وقتی که بورس باشد دلار از۴۰۰۰۰ تومان هم بیشتر میشود