کد مطلب: ۵۰۵۴۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۰ دی ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۲۰ دی ۹۹ چقدر شد؟

اولین قیمت‌های دلار در بازار آزاد، صرافی‌ملی، سامانه سنا و بازار متشکل ارزی کاهشی بوده است با این حال نرخ خرید و فروش حواله این ارز در سامانه نیما کمی افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت فروش دلار در صرافی‌ملی با ۱۵۰ تومان کاهش به ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. قیمت خرید این ارز نیز ۲۰۰ تومان کاهش داشت و به این ترتیب ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد.

در بازار آزاد نیز نخستین معاملات در محدوده قیمتی ۲۵ هزار و ۴۳۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان صورت گرفت. این قیمت ۲۰۰ تومان کمتر از آخرین قیمت دلار در بازار آزاد است.

اولین معاملات در سامانه سنا و بازار متشکل ارزی نیز به ترتیب با نرخ ۲۵ هزار و ۲۲۰ تومان و ۲۴ هزار و ۹۷۲ تومان انجام گرفت. این در حالی است که آخرین قیمت در بازار متشکل ارزی در کانال ۲۵ هزار تومانی و در سامانه سنا آخرین نرخ ۳۰ تومان بالاتر بوده است.

همچنین براساس معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز کاری قبل نرخ خرید حواله دلار ۲۵ هزار و ۵۵۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۶۱۷ تومان اعلام می‌شود. در واقع نرخ حواله دلار بر خلاف نرخ اسکناس نسبت به آخرین قیمت‌ها افزایشی بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واکسن کرونا را سیاسی نکنید چون سلامت مردم در خطر است

  • علي

    دلار به زودی زیر 20 تومن خواهد رسید

  • Mahdi

    هی میگن دلار ارزان میشه کو یک بار میکنن ۲۰ هزار دوباره میبرنش بالا میکنن ۲۶ یا ۲۵ هزار