کد مطلب: ۷۸۰۵۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / بازار ارز؛ صحنه نبرد خریداران و فروشندگان

قیمت دلار امروز 21 اسفند 1401 / بازار ارز؛ صحنه نبرد خریداران و فروشندگان

قیمت دلار امروز نوسانات زیادی را در مرز 45 هزار تومان تجربه کرده اما در این ساعت دوباره مسیری کاهشی را در پیش گرفته است. پیشتر نیز کارشناسان بازارهای مالی، قیمت 45 هزار تومان را سطح مقاومت قیمت دلار می‌دانستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت. در حالی که در ابتدای روز دلار در کف قیمت 44 هزار تومان معاملات خود را آغاز کرده بود، به تدریج با رشد مواجه شد و تا سطح 46 هزار تومان هم بالا رفت.

با این حال گزارش میدانی تجارت‌نیوز از معاملات ظهر امروز نشان می‌داد قیمت در کف بازار به سطح 45 هزار تومان رسیده است. در این میان اما قیمت‌ها همچنان نوسانی است و در مرز 45 هزار تومان در رفت و برگشت است.

به نظر می‌رسد نوسانات امروز قیمت دلار در پی روند کاهشی دو روز گذشته رخ داده و امروز به صحنه نبرد خریداران و فروشندگان تبدیل شده است.

بنابر اظهارات قبلی مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، قرار بوده است از امروز درهم به بازار ارز تزریق شود که به دلیل هم‌بستگی با قیمت دلار، اسکناس آمریکایی را نزولی خواهد کرد. خبری که البته امروز هم تایید شده است.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح امروز در سایت بازار متشکل ارزی روی عدد 40 هزار و 590 تومان ثابت مانده است. قیمت دلار حواله مرکز مبادله هم از صبح امروز رقم 36 هزار و 900 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت دلار نیمایی هم امروز مانند ماه‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. در همین حال از ابتدای روز تا کنون قیمت دلار صرافی ملی نیز در بخش خرید روی عدد 42 هزار و 370 تومان و در بخش فروش روی عدد 42 هزار و 800 تومان ثابت مانده است.

قیمت دلار امروز 21 اسفند 1401

قیمت دلار در بازارهای همسایه

در بازارهای همسایه هم قیمت دلار نوسانی است. قیمت دلار هرات امروز بین دو کانال 44 هزار تومان و 45 هزار تومان در رفت و برگشت بوده اما در قیمت 45 هزار و 800 تومان معامله می‌شود.

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار اگرچه از ابتدای صبح کاهشی بود اما به تدریج روندی افزایشی گرفت. در حال حاضر اما قیمت دلار در این بازار نیز نوسانی است و به 45 هزار تومان رسیده است.

قیمت ارزهای موثر

امروز قیمت اسکناس یورو هم در مرکز مبادله ارز و طلا 43 هزار و 257 تومان و یوروی حواله 39 هزار و 325 تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد به 47 هزار و 900 تومان رسیده است.

قیمت اسکناس درهم امارات هم در مرکز مبادله ارز و طلا 11 هزار و 52 تومان و قیمت حواله درهم 10 هزار و 47 تومان اعلام شده است. قیمت درهم امارات در بازار آزاد امروز 12 هزار و 250 تومان است.

بازار دلار در حال حاضر دچار سردرگمی است. از سویی خریداران قیمت‌ها را به سمت پایین سوق می‌دهند و از سوی دیگر فروشندگان تمایل به فروش دلار در قیمت‌های بالاتر دارند. به ویژه خبر تزریق درهم به بازار این نبرد را سخت‌تر کرده و مشخص نیست در نهایت بازار به کدام سو حرکت خواهد کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    با سلام زیاد فگر نکنید هنوز به قیمت شش ماه پیش خیلی ماه در گشور ما همه چیز کم کم بالا میرود و کم کم هم پایین میاید ولی به قیمت اول هیچ وقت نمی رسد

  • ali

    اخرش چی میشه تا 30میاد

  • ناشناس

    روزی که گذشت به علت نیاز ارزی برای خرید 260 یرو به بانکهای شعب ارزی و صرافی ها برای اولین بار مراجعه کردم که با عبارت ما نداریم و فقط خرید داریم مواجه شدم کرج که کلا ندارند در نهایت بعد از چند ساعت جستجو در هروی و پاسداران و درست جایی که نا امید شده بودم یک صرافی در پاسداران با دیدن صورت خسته من یورو مورد نیازم را بهم داد.

  • ناشناس

    در ضمن یورو رو با قیمت 43000 تومان خرید کردم