کد مطلب: ۵۱۴۱۹۱

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۶ بهمن چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۶ بهمن چقدر بود؟

در اولین روز هفته راه صعود دلار تا ساعت ۴ بعدازظهر بسته نشد و این ارز توانست به کانال بالاتری صعود کند و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۶ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار ۳۰۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۶ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی،‌ تصمیم‌گیری برای معامله‌گران ارزی را دشوارتر کرد. برخی از بازیگران فنی انتظار دارند درصورت تثبیت دلار بالای مرز ۲۶هزار تومانی،‌ موج جدیدی از خریداران وارد بازار شوند.

در مقابل، گروه دیگری معتقدند بازار به سقف میان‌مدت نزدیک شده است. به باور آنها، پس از نزدیک به ۲۰ درصد رشد دلار در بهمن‌ماه، زمان سودگیری رسیده است.

در اولین روز هفته راه صعود دلار تا ساعت ۴ بعدازظهر بسته نشد و این ارز توانست به کانال بالاتری صعود کند. روز شنبه، اسکناس آمریکایی ۳۰۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به مرز ۲۶ هزار تومانی رسید.

آخرین بار ۱۶ دی ماه، دلار در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان کرده بود و پس از آن در مسیر نزولی قرار گرفته بود. به گفته فعالان تثبیت نرخ حواله درهم بالای مرز ۷ هزار تومانی یکی از مهم‌ترین عواملی بود که در انتظارات بازیگران بازار داخلی اثر داشت. با این حال با ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی، دیدگاه‌های دو گانه‌ای در بازار میان معامله‌گران شکل گرفته و تصمیم‌گیری درباره خرید یا فروش دلار بسیار دشوار شده است.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.