خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۴۹۵۱

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

در چهارمین روز هفته، فروشندگان از بازار کنار کشیده بودند و کنترل اوضاع به‌دست خریداران افتاده بود. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز اسکناس امریکایی ۲۳۰ تومان افزایش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در چهارمین روز هفته، فروشندگان از بازار کنار کشیده بودند و کنترل اوضاع به‌دست خریداران افتاده بود. برتری خریداران موجب شد که دلار ۲۳۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کند و به بهای ۲۵ هزار و ۸۳۰ تومان برسد.

به گفته فعالان، پس از اینکه در روز دوشنبه دلار افت قابل‌توجهی را تجربه کرد، بخشی از معامله‌گران تصور کردند که اسکناس آمریکایی خود را آماده برگشت به کانال ۲۴ هزار تومانی می‌کند. با این حال‌ خریدها در معاملات پشت‌خطی روز دوشنبه از محدوده ۲۵هزار و ۴۰۰تومان رشد کرد. حمایت دلار در محدوده یاد‌شده موجب شد که فروشندگان برای حضور در بازار بار دیگر ریسک نکنند.

برخی از بازیگران، تغییر روند قیمت دلار را وابسته به اخبار سیاسی دانستند. به گفته آنها،‌ حملات راکتی به اربیل عراق تا حدی موجب شد که خریداران در بازار فعال‌تر شوند. از نگاه آنها‌ ممکن بود‌ برخی از کشورهای خارجی بخواهند‌ این حملات را به ایران نسبت دهند؛ امری‌که می‌تواند در راه لغو تحریم‌ها‌ موانع جدیدی را ایجاد کند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.