کد مطلب: ۷۹۹۳۱۸

تجارت نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / رفت و برگشت اسکناس آمریکایی در کانال پنجم

قیمت دلار امروز 29 فروردین 1402 / رفت و برگشت اسکناس آمریکایی در کانال پنجم

روز گذشته قیمت دلار افزایش محدودی داشت و امروز این روند کاهشی بود. اسکناس آمریکایی بعد از تعطیلات نوروز در دو پله ابتدایی کانال ۵۰ هزار تومانی حبس شده است و این روند الاکلنگی فعلا در بازارهای مالی پابرجاست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین، با کاهش محدودی همراه شد، یک پله عقب نشست و با قیمت ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان مبادله شد.

قیمت انواع ارز 29 فروردین 1402

قیمت دلار ، روز شنبه در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت، یکشنبه و دوشنبه با قیمت ۵۱ هزار تومانی معامله شد و امروز با کاهش محدود بار دیگر در کف کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که امروز بازارهای همسایه نیز سیگنال کاهش قیمت به دلار تهران دادند.

حواله درهم در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شد. امروز و در لحظه تنظیم این گزارش قیمت درهم ۵۰ تومان نسبت به آخرین معامله روز گذشته، گران‌تر مبادله شد. فعلا قیمت حواله درهم ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

برخی معامله‌گران بازار ارز، آرامش روزهای اخیر بازارهای مالی را مدیون رونق بازار سهام و اختلاف خرید قیمت خودرو از کارخانه تا بازار آزاد می‌دانند. تحلیلگران اقتصادی اما معتقدند مولفه‌های اقتصادی موثر بر قیمت دلار تغییری نکرده است و حبسِ اسکناس آمریکایی در کف کانال ۵۰ هزار تومانی روندی کوتاه‌مدت است.

قیمت دلار در نرخ های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، دوشنبه ۲۸ فروردین کانال عوض کرد و با رقم ۴۲ هزار تومان کشف قیمت شد. امروز ۲۹ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی دلار با قیمت ۴۲ هزار و ۱۶۷ تومان اعلام شد و ۱۴۱ تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت. قیمت دلار حواله که روز گذشته با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان به ثبت رسید امروز ۱۲۷ تومان گران شد و با قیمت ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان کشف قیمت شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرده است.

همراهی بازارهای همسایه با دلار تهران

دیروز سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران برخلاف امروز افزایشی بود. امروز قیمت اسکناس آمریکایی در بازارهای همسایه به طور میانگین حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

دلار هرات امروز، با قیمت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. در لحظه تنظیم این گزارش دلار سلیمانیه با قیمت ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان در حال معامله است. فعلا قیمت دلار تهران با اندک اختلافِ قیمت با بازارهای همسایه، پرچمدار بیشترین قیمت است.

قیمت ارزهای موثر

امروز قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نزدیک به ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و با قیمت ۴۶ هزار و ۲۴ تومان و یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شد. امروز یوروی حواله در مرکز مبادله یک پله کاهش قیمت داشت. این در حالی است که امروز قیمت یورو در بازار آزاد ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۵۶ هزار و ۱۹۰ تومان رسیده است.

امروز قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد. همچنین قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز ۱۰ هزار ۴۳۸ تومان درج شده است و افزایش محدودی داشت. قیمت اسکناس درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۸۱ تومان اعلام شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۱ هزار و ۹۳۰ تومان محاسبه می‌شود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.