کد مطلب: ۴۹۳۵۱۸

قیمت دلار به ۲۵۵۵۰ تومان رسید / چهارمین نرخ ارز صرافی ۹۹/۹/۲

قیمت دلار به 25550 تومان رسید / چهارمین نرخ ارز صرافی 99/9/2

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز یکشنبه برای چهارمین بار اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به دقایقی قبل 100 تومان دیگر کاهش یافت و بهای دلار به رقم 25 هزار و 550 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز یکشنبه دوم آذر ماه نرخ ارز در صرافی ملی برای چهارمین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 25550 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 24550 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 30400 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 29400 قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی 4980 تومان است.

ملی 2 آذر 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاهش حتمی و چشمگیر قیمت ارز رو داریم اما باشیب ملایم به این چند نشانه . برگشت به برجام ، شکسته شدت فشار حداکثری روی ایران و کشورهای دیگه . برگشت پولهای بلوکه شده ، واکسن کورنا و به تبعه آن سقوط آزاد قیمت طلای جهانی و سعود قیمت نفت به ۸۰دلار و راه افتادن اقتصاد جهانی ، وافزایش فروش نفت کشور و برگشت کشورها به بازار داخلی. و قیمت دلار در بوجه سال بعد کا۱۱.۵۰۰ در نظر گرفته شده و باید به این قیمت و یا پایینتر به دولت بعدی تحویل بدهد . همه این نوید رو خواهد داد که ارزان خواهد شد اون هم به طور حتم ‌. به قشر مرفه کاری نداریم فقط یک توسعه به قشر متوسط و ضعیف که پسنداز خود رو تبدیل به طلا و ارز و خودرو کردن زودتراقدام به فروش بکنن تا بیشتر از این ضرر نکنن وگرنه برای قشر مرفه مشکلی پیش نمیاد چون سود کلان رو بردن .

    • ناشناس

      بنده به عنوان یک عامی به شما عرض میکنم امید چیز خوبی هست، ولی متاسفانه باید بگویم جو بایدن به ایران رو نخواهد داد، خواستم خیلی ساده بگویم. اسکرین شات بگیر

  • ناشناس

    اینا قیمت یه مرغو نمیتونن درست کنن مرغ کیلویی۳۵!!!بعد دلارو طلا رو میارن پایین!!!