کد مطلب: ۴۲۹۱۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار شب عید چند می‌شود؟

قیمت دلار شب عید چند می‌شود؟

در سال گذشته با شروع اسفند ماه، قیمت دلار تغییر روند داد و با قرار گرفتن در کانالی بالاتر قیمت آن به بیش از 12 هزار تومان رسید. میانگین قیمت دلار در بهمن ماه سال گذشته حدود 11830 تومان بود که با افزایش 10.3 درصدی در اسفند ماه به حدود 13050 رسید.

قیمت‌ در روزهای پایانی سال یا به قول معروف شب عید، همواره مورد توجه مردم بوده، از قیمت طلا و دلار و خودرو گرفته تا مواد خوراکی.

با توجه به افزایش قیمت‌های پی در پی که در سال جاری مشاهده شد شاید یکی از قیمت‌هایی که در روزها یا ماه پایانی امسال برای اکثریت مردم مهم بوده دلار است. با گردآوری قیمت دلار در ماه پایانی سال 1397 به بررسی روند آن می‌پردازیم که ببینیم دلار در روزهای نزدیک به آغاز سال جدید چه رفتاری را در پیش گرفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند قیمت دلار در بهمن ماه سال گذشته و تا پیش از ماه پایانی یعنی اسفند ماه در کانال 11 هزار تومان قرار داشت؛ اما با نزدیک شدن به اسفند ماه تغییر روند داد.

در سال گذشته با شروع اسفند ماه، قیمت دلار تغییر روند داد و با قرار گرفتن در کانالی بالاتر قیمت آن به بیش از 12 هزار تومان رسید.

در اسفند ماه سال گذشته قیمت دلار نسبت به ماه قبل افزایش یافت از کانال 11 هزار تومانی به کانال 12 هزار تومانی و حتی در برخی روزها به سطح 13 هزار تومانی نیز رسید.

9898

میانگین قیمت دلار در بهمن ماه سال گذشته حدود 11830 تومان بود که با افزایش 10.3 درصدی در اسفند ماه به حدود 13050 رسید.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا با نزدیک شدن به ماه پایانی امسال و فرارسیدن اسفند ماه که تقاضا برای ارز بیشتر شده و صف‌های تشکیل شده مقابل صرافی ملی طولانی‌تر از ماه‌های دیگر بوده، همانند سال گذشته با افزایش قیمت دلار مواجه خواهیم بود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اندیشه

    متاسفانه مدیریت غلط و سوء استفاده از موقعیتهای مدیریتی سبب نابسامانی در نرخ ارز کشوررمیباشد ، بی ارزش شدن ریال از سر بی کفایتی آنهاست و صد البته عدم دلسوزی برای مردم ایران و اقتصاد بیمارش. که اگر خواهان بهبود همه جانبه ی مشکلات اقتصادی و معیشتی ووو این زادبوم بودند مانند کبک سر در برف فرو نمیبردند و از متخصصین و دلسوزان واقعی راهکار میخواستند و جلوی فرار این همه ارز به دست رفیقان اختلاسگرشان را میگرفتند . افسوس

  • ناشناس

    بنظر من همین الانشم قیمت دلار بیشتر از این حر
    فاست. اگرچه امیدوارم شدیدا اشتباه کرده باشم. کافیه به قیمت کالاها بجز کالاهای اساسی مثل خوارکی توجه کنید متوجه میشد که قیمت دلار تو مرز بیست هزار تومنه. امروز هل خریدم کیلویی هشتصد هزار تومن ماه قبل چهارصد و پنجاه هزارتومن و دوماه قبلترش دویصدو پنجاه هزار تومن