کد مطلب: ۷۹۰۲۶۶

قیمت دلار صرافی ملی امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

قیمت دلار صرافی ملی امروز 28 اسفند 1401

امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران342 هزار و 400 (چهل و دو هزار و چهارصد ) اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا 41 هزار و 976 (چهل و یک هزار و نهصدو هفتاد و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 42 هزار و 400 (چهل و دو هزار و چهارصد ) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 44 هزار و 494 (چهل و چهار هزار و چهارصد و نود و چهار تومان) و قیمت فروش یورو 44 هزار و 944 تومان (چهل و چهار هزار ونهصد و چهل و چهار تومان) است.

قیمت دلار دی روز با روند افزایشی باز شد . این ا سکناس آمریکایی که روز پنجشنبه متاثر از سفر دبیر شورای عالی ا منیت ملی و مقامات بلندپایه اقتصادی، بانکی و نظامی به امارات در نیمه کانال ۴۰ هزار تومانی قرار گرفته بود، امروز با افزایش تقاضا دو پله صعود داشت .

در حالی که تصور می‌شد در روزهای باقیمانده سال افزایش معناداری در قیمت دلار نداشته باشیم، بازار ارز متاثر از افزایش تقاضا در روند صعودی قرار گرفت . تحلیلگران ارزی در نخستین ساعات معاملاتی دی روز، معتقد بودند سطح ریسک در روزهای پایانی سال بالاست و بازارساز ترجیح می‌دهد با افزایش عرضه م انع رشد قیمت دلار شود .

از سوی دیگر فعالان بازار می‌گویند بازیگران ارزی طی مدت باقیمانده از سال جاری ترجیح می‌د هند دارایی‌های ریالی خود را به دلار تبدیل کنند .

از بازار چه خبر؟

معاملگران می‌گویند با وجودی که بازار نیمه تعطیل است اما تقاضا بالاست و بازار شلوغ است . از طرفی افزایش مسافرت‌ها تقاضای ارزی را بالا برده است .

دیروز قیمت دلار در بازارهای موازی برخلاف دلار تهران کاهش داشت . قیمت دلار هرات ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان شد و بیش از هزار تومان کاهش داشت . دلار سلیمانیه ۴۵ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد و کاهش محدودی داشت . درهم امارات اما نسبت به روز پنجشنبه ۲۵ اسفند افزایش محدود ۱۰۰ تومانی داشت و به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید .

همچنین دلار در مرکز مبادله ارز و‌ طلا با قیمت ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومانی روز پنجشنبه و بدون تغییر قیمت کشف شد .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.