کد مطلب: ۸۰۱۹۷۰

قیمت دلار صرافی ملی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دلار صرافی ملی امروز 5 اردیبهشت 1402

امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 42 هزار (چهل و دو هزار تومان) اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا 41 هزار و 580 (چهل و یک هزار و پانصد و هشتاد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 42 هزار (چهل و دو هزار تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو 45 هزار و 738 (چهل و پنج هزار وهفتصد و سی و هشت تومان) و قیمت فروش یورو 46 هزار و 200 (چهل و شش هزار و دویست تومان) است.

قیمت دلار در نرخ های مختلف

روز گذشته برخلاف افزایش قیمت ارز آمریکایی در بازار آزاد اما قیمت دلار نقدی مرکز مبادله، با کاهش قیمت همراه بود. صبح دیروز دلار با قیمت رقم ۴۲ هزار و ۲۹۰ تومان در مرکز مبادله کشف قیمت شد و ۱۶۰ تومان نسبت به آخرین معامله، کاهش قیمت داشت. در آخرین روز فروردین نیز قیمت دلار حواله با ۱۵۸ تومان افزایش قیمت باز شد و با قیمت ۳۸ هزار و ۵۹۱ تومان کشف قیمت شد. اما دیروز دلار حواله با افزایش ۳۰۱ تومانی با قیمت ۳۸ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام قیمت شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است.

قیمت ارزهای موثر

برخلاف کاهش محدود قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا،‌ قیمت یورو افزایش داشت. دیروز چهارم اردیبهشت قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا با ۴۳۵ تومان افزایش، با رقم ۴۶ هزار و ۹۳۵ تومان کشف قیمت شد. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان و افزایش ۲۲۴ تومانی اعلام قیمت شده است. قیمت یورو در بازار آزاد با رقم ۵۶ هزار و ۷۳۰ تومان مبادله می‌شود.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز ۱۰ هزار و ۴۲۶ تومان اعلام شد و کاهش محدود ۸۲ تومانی داشت. قیمت اسکناس درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۵۱۵ تومان معامله شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۲ هزار و ۷۰۱ تومان محاسبه شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.