کد مطلب: ۷۳۸۴۵۸

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز چقدر است؟

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز چقدر است؟

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۲۶ آذرماه انجام می‌شود. یکی از خودروهایی که در این طرح عرضه می‌شود، سورن پلاس دوگانه‌سوز است. اما قیمت سورن پلاس دوگانه سوز چیست و مشخصات فنی این خودرو کدام است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مخصوص مادران،‌ قیمت سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده است. اما قیمت سورن پلاس در بازار آزاد ۴۶۷ میلیون تومان است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودرو در روزهای اخیر مشمول افزایش قیمت شده و قیمت آن در بازار آزاد اندکی افزایش یافته است. به نحوی که قیمت این خودرو ظرف ماه گذشته تا کنون حدود ۴۰ میلیون افزایش قیمت داشته است. چون در آبان ماه با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان معامله می‌شد.

با این حساب می‌توان گفت اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد سورن پلاس دوگانه‌سوز ۱۸۶ میلیون تومان است. به عبارتی مادران دارای دو فرزند و بیشتر چنانچه بتوانند در این طرح برنده یک خودرو سورن پلاس شوند، ۱۸۶ میلیون تومان سود کرده‌اند.

این سود در حالی است که دو خودروساز بزرگ ایران هر دو زیان‌ده هستند و طرح‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری که برگزار می‌کنند گاهی مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار می‌‌گیرد چون این وام‌های بدون عوض را از جیب سهامداران خود پرداخت می‌کنند.

مشمولان فروش فوق‌العاده سورن پلاس

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۲۶ آذرماه آغاز و تا ۲۸ آذر ماه ادامه دارد. مراسم قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.

در این طرح تنها دو گروه می‌توانند شرکت کنند،‌یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده.

البته ایران خودرو قیمت سورن پلاس برای مالکان خودروهای فرسوده را هنوز اعلام نکرده اما تاکید کرده که زمان تحویل این خودروها ۳ ماهه است.

خودروی دیگری که در این طرح فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر ایران خودرو عرضه می‌شود،‌پژو پارس ای ال ایکس است.

برای اطلاع از جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو گزارش زیر را بخوانید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوبه همه باهم برای همدیگه کمک میکنید،سایتها جلو جلو قیمتها را بالا میگید ازونور وعده از سودهای کلان مصرف کننده از برنده شدن دراین طرحها میگید,کو عزیز من چند مدتی که رکود بود چنتا خودرو دادن به مثرف کننده،بعدش درب همه چی بسته شد،مادر بدبخت 10بار اسم نوشته کو؟
    همش بازی

    • سلین

      برا من امروز دراومد انشالله برا توهم در میاد

    • محمد

      ۵بارثبتنام‌کردم‌خبری‌نبود

    • رهام

      داش قیمت چقد فرق داره با بیرون

    • ناشناس

      ب سلامتی چی برنده شدیم