کد مطلب: ۵۱۴۳۷۸

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت سکه پارسیان ۲ میلیون تومان شد!

قیمت سکه پارسیان ۲ میلیون تومان شد!

افزایش قیمت سکه و مصنوعات طلا باعث شد که تقاضا برای خرید سکه‌های پارسیان در بازار زیاد شود. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با افزایش قیمت سکه تمایل مردم به خرید سکه‌های پارسیان زیاد شده است. اکنون قیمت سکه پارسیان به دو میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با افزایش قیمت سکه و طلا دوباره تقاضا برای خرید سکه‌های پارسیان زیاد شد. به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، با گرانی‌های اخیر، قدرت خرید مردم کاهش یافته است و امسال خرید سکه پارسیان بیشتر از سال‌های گذشته بود.

تقاضا برای خرید سکه‌های پارسیان در حالی افزایش یافته است که در سال‌‌های گذشته با وجود ارزان بودن آن کسی میلی به خرید این سکه نداشت.

آیا سکه‌های پارسیان غیراستاندارد هستند؟ سال ۹۰ بود که علی زمردپوش، رئیس اتحادیه طلای اصفهان به سایت طلا گفته بود که «سکه‌های هخامنشی و پارسیان از نظر بانک مرکزی غیراستاندارد هستند.»

فروش سکه پارسیان ممنوع نیست

نادر بذرافشان در این باره به تجارت‌نیوز گفت: فروش سکه پارسیان ممنوع نیست. بیش از ۱۰ سال است که سکه‌هاس پارسیان در بازار خرید و فروش می‌شود. با توجه به ضرب نشدن سکه‌های گرمی از سوی بانک مرکزی عرضه سکه‌های پارسیان به بازار زیاد شد.

به گفته او، در چند سال گذشته به دلیل عیار پایین و فروش تقلبی این سکه‌ها مردم دیگر تمایلی به خرید سکه پارسیان نداشتند اما اخیرا به دلیل گران شدن سکه، سکه‌های پارسیان برای کادو استفاده می‌شود.

قیمت سکه پارسیان چقدر است؟

قیمت سکه پارسیان چقدر است؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران پاسخ داد: سکه پارسیان با دو عیار ۱۸ و ۲۴ در بازار وجود دارد که قیمت آن از ۱۵۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان است.

بذرافشان در توصیه‌ای به مردم گفت: تقلبی این سکه‌ها همچنان در بازار موجود است. برای خرید این سکه باید به نشان هولوگرام آن توجه شود و مردم سکه پارسیان را از سکه فروشان و واحدهای صنفی دارای پروانه بخرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اونوقت ملت سهامشون دونه ایی ۲۰۰ تومان میفروشن میگن حباب داره.??? این پول خاکشه کلش بفهمی بعد بیای تو این بازار

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه ک جلوی بچه هامون برای کادو عروسی شرمنده میشیم

  • ناشناس

    چرا سهاممون رونمیدید هان خداشمارولعنت کنه سه ماه پیش فروختیم ۶۰ درصد روچرا نمیدی لازم داریم کاروبدبختی داریم