کد مطلب: ۷۴۶۲۸۴

قیمت سکه گرمی امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ / سکه ارزان شد

قیمت سکه گرمی امروز 17 دی 1401 / سکه ارزان شد

قیمت سکه گرمی امروز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ با کاهش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه گرمی امروز شنبه با کاهش همراه بود.

قیمت سکه گرمی پارسیان امروز ۱۷ دی ماه با ۱۸۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته، ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

رصد معاملات سکه پارسیان در بازار طلا و سکه، نشان از کاهش قیمت سکه‌های پارسیان نسبت به هفته گذشته دارد. در معاملات امروز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱، سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۱۸ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۸۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه دو گرمی پارسیان هم که هفته گذشته با قیمت ۴ میلیون ۴۱۵ هزار تومان معامله می‌شد در معاملات امروز با کاهش ۳۶۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۴ میلیون و ۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه گرمی امروز ۱۷ دی

سکه یک و نیم گرمی پارسیان نیز با قیمت ۳ میلیون و ۴۵ هزار تومان معامله می‌شود.قیمت دیگر اوزان سکه پارسیان در جدول زیر قابل مشاهده است. (قیمت‌ها به ریال است)

قیمت سکه گرمی

عرضه سکه کم است

عرضه سکه کم است؛ فعالان، بازار را اینگونه رصد می‌کنند. اگر معامله‌ای هم صورت می‌گیرد معاملات خرد و محدود است و کسی نه تمایل به خرید دارد و نه فروش.

برخی معامله‌گران نیز از سرک‌کشی ماموران اتحادیه طلا و جواهر برای عیارسنجی سکه‌ها در بازار خبر دادند.

قیمت سکه در طول ساعات معاملاتی هر روز این هفته افزایش و کاهش زیادی داشت اما نهایتا قیمت به محدوده ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نمی‌رسید. می‌توان گفت بعد از روز یکشنبه قیمت‌ها افزایش چشمگیری نداشتند و تغییرات قیمتی بیشتر نوسان بود.

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۴۴۸ هزار تومان افزایش داشت. این قطعه از سکه با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان در پایان ساعت معاملاتی آخرین روز هفته بسته شد.

سکه بهار روز پنجشنبه نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت و با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان معامله شد. نیم سکه ۵۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. تنها سکه‌ای که دیروز ارزان شد ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش بود. این قطعه از سکه به قیمت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

روز پنجشنبه حباب نیم و ربع سکه افزایش داشت و سایر قطعات سکه کاهش حباب داشتند.

قیمت طلا نیز تغییر چندانی نداشت و با همان قیمت روز چهارشنبه مبادله شد. هر مثقال طلا با قیمت ۷ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با نرخ یک میلیون و ۸۰۴ هزار تومان مبادله شدند.

طلای دست دوم به قیمت یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید. اختلاف قیمت طلای نو و دست دوم ۲۴ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.