کد مطلب: ۶۲۵۲۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت سیمان امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰/ قیمت سیمان ثابت ماند

قیمت سیمان امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰/ قیمت سیمان ثابت ماند

قیمت سیمان، امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در بورس کالا کیلویی ۵۲۴ و ۴۷۹ تومان مبادله می‌شود. قیمت هر پاکت سیمان در همین بازار بین ۲۳ هزار تا ۲۶ هزار تومان است. این کالا مانند روز پیش در بازار آزاد هم از پاکتی ۴۵ هزار تومان تا پاکتی ۵۰ هزار تومان، عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سیمان امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، به ازای هر کیلو ۵۲۴ و ۴۷۹ تومان به فروش می‌رسد و بهای رسمی سیمان امروز، هم مانند دیروز ماند و افزایشی نداشت. قیمت سیمان روز پیش، ۰٫۲ افزایش داشت.

نرخ سیمان از اول این هفته ثباتی نسبی داشت و امروز، ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ هم قیمت هر پاکت ۵۰ کیلویی سیمان، بین ۲۳هزار تا ۲۶هزار تومان است.

قیمت سیمان امروز در بورس کالا

هر پاکت سیمان امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بازار آزاد، از ۴۸ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود. نرخ سیمان در بازار آزاد بستگی به عواملی مانند شرکت ارائه دهنده، مقدار و نوع آن دارد.

عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن سیمان گفته بود: بازار سیمان تنظیم شده و ثبات و تعادل در بازار به چشم می‌خورد. اما این ثبات دستوری به وجود آمده و واحدهای سیمانی به دلیل قطع برق و گاز دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

شرکت برق و وزارت نیرو پیش از این قول داده بودند که با پایان تابستان، برق صنایع هم از حالت سهمیه‌بندی خارج شود. مصطفی رجبی مشهدی هم پیش از این وعده داده بود که برق همه واحدهای تولیدی از ۱۲ بهمن دوباره به حالت عادی برمی‌گردد اما چنین نشد.

حالا واحدهای سیمانی از اواسط آذر از مازوت به جای سوخت استفاده می‌کنند که به گفته دبیر انجمن سیمان، کرایه حمل آن از خودش گران‌تر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.