کد مطلب: ۶۲۷۱۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت سیمان امروز ۲۴ بهمن۱۴۰۰/ بهای سیمان تغییری نکرد

قیمت سیمان امروز ۲۴ بهمن۱۴۰۰/ بهای سیمان تغییری نکرد

قیمت سیمان، امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، کیلویی ۵۳۳ تومان و پاکتی، ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان است. این کالا در بازار آزاد هم از پاکتی ۴۵ هزار تومان تا پاکتی ۵۰ هزار تومان، عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سیمان امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، به ازای هر کیلو ۵۳۳ تومان به فروش می‌رسد. بهای رسمی سیمان امروز یکشنبه، ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، مانند هفته پیش ثابت ماند و تغییر محسوسی نکرد. قیمت هر پاکت سیمان در بورس کالا، ، ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شد. قیمت سیمان تنها شنبه هفته پیش، ۰٫۲ افزایش داشت.

قیمت هر پاکت سیمان این هفته در بازار آزاد، از ۴۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان است.

24 لوگو

قیمت سیمان امروز در بورس کالا

برق واحدهای سیمانی، چند هفته‌ای است که نوبت‌بندی و قطع شده و تولیدکنندگان سیمان هشدار داده‌اند اگر برق واحدهای سیمانی دوباره به حالت عادی برنگردد، سیمان گران می‌شود.

پیش از این و در اواسط آذر ماه گاز صنایع سیمانی قطع و سهمیه‌بندی شده بود اما عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن سیمان گفته بود که این سهمیه‌بندی با اطلاع قبلی انجام شده بود و پس از آن هم مازوت در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفت.

البته شیخان گفته بود که دولت قول داده کرایه حمل سیمان تا کارخانه‌ها را تقبل کند اما حالا از انجام این کار سر باز می‌زند و کرایه حمل مازوت تا در کارخانه هزینه‌های تولید را به شدت بالا برده است.

اما سهمیه برق واحدهای سیمانی بدون اطلاع قبلی سهمیه‌بندی شده است و نادر غفاری یکی دیگر از اعضای انجمن سیمان هم گلایه کرده بود در صورتی که برق واحدهای سیمانی به حالت عادی بازنگردد، سیمان گران می‌شود.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنوی صنعت برق قول داده بود تا ۱۲ بهمن، برق همه واحدهای تولیدی و صنایع به حالت عادی بازگردد اما چنین نشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.